Hey hey ik ben meisje 15 en ik snap het gwn niet. Ik heb geen vriendje soms wel fix mr dan is het altijd een grap of kappen ze het af omdat ze iemand beter hebben gevonden. I canttt me vriendinnen hebben meeste al een bodycount en ied eig al kisscount maar ik gw allebei nog niet!!!! Ik wil ook geen relatie voor te zoenen en te neuken maar gewoon voor leuke dingen te doen samen in avond rondjes wandelen en over vanalles praten. En dan uiteindelijk wil ik wel seks maar voor mij is me lichaam geven echt voor een speciaal iemand die me echt wil. En hoe kom ik over een jongen heen? Ik vind een jongen heel heel heel leuk en we zouden gaan afspreken deze week aleen hij heeft me opeens geghost of hoe je da zegt hij heeft me geblokt op ALLES. Ik dee niks fout? Je kan opseminst zeggen wat ik fout dee he. Ik kom niet over hem heen hij was gw perfect. En sowieso niemand nog nooit heeft een jongen me oprecht leuk gevonden. Nog nooit.... me vrienden lachen me uit dat ik nog geen kisscount heb maar ik vind een kisscount van 8 op 15 jaar eig geen flex hoor. Maar ja en ik mis hem echt maar me vrienden zeggen wel je verdient beter maar ik weet dat ze slecht over me rug praten en ze laten me ook altijd aleen laatste keer heeft me vriendin me 1.5 uur aleen gelaten in een speeltuin met haar tasje dus k kon nie nr huid want k had der huissleutel enz mr 1.5 liet ze md aleen omdat ze met een jongen ging bekken die ze 2 dagen kende ja pardon ik vind dat echt heel raar. En ze roken ook alemaal enzo ik wik gewoon de goeie versie van mezelf worden met goeie vrienden die dat ook willen maar ja ik ben slecht in vrienden maken en ja sc amy.v02 en zo noemen. En toen ging ze me bij die jongen helemaal belachelijk maken dat ik rook en vape en elke week ander vriendje heb wat niet eens klopt. Weet iemand hoe ik kan stoppen aan jongens te denken en klaar met ze zijn.
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)
Allereerst, WTF VOOR VRIENDINNEN HEB JIJ, ajb ajb ik raad je aan om andere vrienden en vriendinnen te zoeken. Ten tweede, het komt echt wel dat een jongen je zo leuk gaat vinden dat ie je niet ghost enz, je bent gewoon bij de verkeerde terecht gekomen, gwn afwachten het komt nog wel dit is mijn mening, hoop dat je er iets aan hebt
xx mijjj
Vriendinnen die jou belachelijk maken, zijn geen vriendinnen en liefde is toch ook geen wedstrijdj? Je bent echt wel goed bezig, door niet van jongen naar jongen te rennen. maar juist te zoeken naar een goede jongen, die niet alleen je lichaam ziet. en dat is voor ons jongens vrij moeilijk hoor geloof mij maar. Het komt heus wel goed.
wat erg dat je vriendinnen je belachelijk maken. Als je er over wil praten kan dat altijd.
Tekst is aangepast
Hey, ik snap dat je je zo voelt maar het is niks om je zorgen over te maken, toen ik jou leeftijd was kreeg ik ook nooit aandacht van jongens maar hoe ouder je word hoe serieuzer om het zo maar te zeggen de jongens ook worden. Ik begrijp jou vriendinnen niet zo goed, het zijn geen vriendinnen als ze jou uitlachen omdat je niet rookt of vaped, ik rook nu ook al een aantal jaar vast en het is echt geen pretje dus alsjeblieft blijf gewoon jezelf en ga niet meedoen met de rest! Die jongens komen uiteindelijk toch wel
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.