Heey x
Een tijdje geleden begon opeens een jongen tegen mijn te praten. En 1x was hij random met z'n vrienden aan het praten en opeens vroeg hij aan mij: toch? Ik wist helemaal niet waar hij het over had. Daarna hebben we gewoon over een aantal dingen gepraat. En opeens zei zijn vriend tegen hem (laten we hem even J noemen) Je kan beter zeggen dat je haar probeert te fixen. Toen zei hij: ik probeer je te fixen moet ik zeggen van J. En even later zei hij weer: ik probeer je te fixen. Toen even later kwam een vriendin van mijn eraan en toen zei hij dat ie vrienden had gemaakt met mijn en dat we net beste maten zijn geworden??? Wat is dit ? Kan iemand mijn helpen? Waarom doet hij dit? Xx
Bladzijde 1 / 1
Is er iemand die me kan helpen?
Ik denk dat hij stoer voor zijn vrienden wil doen, of hij is gewoon hopeloos slecht in het versieren van een meisje, maar ik denk het eerste. Heb je hem eerder gezien of is het gewoon een willekeurige jongen?
Hij gedraagt zich misschien wat vreemd. Kan onzekerheid zijn of bijvoorbeeld zenuwen. Het zou ook een grapje kunnen zijn vanuit die groep, maar dit is misschien vergezocht.
Hoi
Misschien helpt het om hem hierop aan te spreken als hij alleen is. Met vrienden rond hem wilt hij zich misschien anders, stoerder, voordoen.
Groetjes
x
Misschien helpt het om hem hierop aan te spreken als hij alleen is. Met vrienden rond hem wilt hij zich misschien anders, stoerder, voordoen.
Groetjes
x
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.