Skip to main content

Hey ik ben momenteel 12 en ik wil echt een vriendin.

Een vriend van mij heeft al 7 relaties gehad en ik nog nul.

Het voelt echt alsof ik een slechte jongen ben😭

Iemand tips?

Liefs Anymoymous 

Iedereen kan iemand krijgen. Soms kan het wat langer duren. Groet xxx

Meer het idee dat je er niet tegenaan hikt van hoeveel vriendinnen/vriendjes een ander heeft gehad, dat zegt meer over hem/haar dan over jou. En de kwaliteit van de relatie staat ook voorop als je kijkt naar hoe veel relaties hij/zij heeft gehad.

Want wie zegt dat dat lange relaties waren, of échte relaties waren, of anders wel hoe de meisjes/jongens zelf waren en/of hoe oud hij zelf is, hoever hij/zij in zijn/haar levensfase is?

En daarbij, ik heb zelf tot nu toe (ik ben over 1 week alweer 18), ook nog geen relatie gehad. Ik was er niet klaar voor, de ander niet.. enzovoorts.

Dus ja, mijn 'tip' is: "meer eerst voor anderen dingen gaan doelen, en daarop focussen. Want er zitten veel aspecten aan vast die voor van alles en nog wat kunnen zorgen."

En nee, dit zegt niks over jou, over hoe 'goed/slecht' je bent, je bent nog (maar) 12, dus je hebt nog 6 jaar te gaan tot volwassen zijn, en al zou je dan nog geen relatie hebben gehad, wat maakt het écht uit? Als jij je maar goed voelt, en op de goede plek zit (mentaal & fysiek).

Dit is één van de laatste antwoorden voordat mijn account wordt/is verwijderd…

VragenVragen

Die 7 ‘relaties’ duurden zeker allemaal een paar dagen? 😅  Je moet jezelf niet gaan vergelijken met anderen. Daar heb je niks aan.

Je komt echt wel een keer iemand tegen. Je bent ook nog maar 12 dus je hebt nog tijd zat. Het heeft iig niks te maken met dat je een slechte jongen bent of zo.

Ik kan me voorstellen dat je graag een vriendin wil maar probeer nog ff geduld te hebben.

Hey bedankt voor deze lieve reacties 

( Zijn kortste relatie was 1 dag) 

Ik weet niet of ik dit als relatie moet beschouwen of niet 🤣

Liefs Anymoymous 

@Anymoymous  Nee, 1 dag telt niet als een relatie 😂

Hey!  wat bedoel je eig met relaties?  :)  Een kus of zoen? Verkering? Je bent geen slechte jongen als je nog geen verkering hebt gehad hoor !  Het is geen wedstrijd ;)   het is veel leuker als je echt verkering zou krijgen met iemand die je echt heel leuk vind en waar je echt gevoel bij hebt. Dan mag een vriend van me 100 "relaties” hebben maar ik ben lekker gelukkig met een leuke meid ! 😉 haha je komt vanzelf iemand tegen en dan maakt je het echt helemaal niks meer uit wat een ander doet. Trouwens, dat maakt nu al niks uit toch?  Liefs Tover xxx

Heyy,

dat is echt niet raar hoor! Je moet gewoon wachten tot je iemand echt leuk vind.

byee

Hey allemaal 

Bedankt voor deze lieve reacties

Ik ben jammer genoeg nog steeds single. 

XXX Anymoymous

Reageer