Vraag

waar vallen meisjes op?

  • 8 September 2019
  • 4 reacties
  • 615 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo. Ik ben 15 en heb eigenlijk nooit echt een serieuze relatie gaehad. Elke relatie die ik tot nu toe heb gehad zijn een camping relaties en dat is eigenlijk meer een scharrel dan een echte relatie.
Ik heb al heel vaak bijna een relatie gehad maar ik weet het altijd op het laatste moment te verpesten.

ik wil daarom een oproep doen naar de meisjes op deze site. Ik wil weten wat meiden echt aantrekkelijk vinden aan jongens (qua karakter) en ik ben ook wel benieuwd naar grote afknappers.
alvast bedankt groetjes thuis!

4 reacties

hoi

ik ben geen meisje maar oke.

elke meisje is uniek. dus waar ze op vallen is dus ook altijd anders. sommige vallen op rustige jongens en sommige vallen juist op adhders. hei is zo verschillend. maar ik denk dat het voor meisjes fijn is als je naar haar luistert en ook geen geheimen voor haar hebt.

veder zou ik het ook niet echt weten

groetjes
blue
Hoi

Het zelfde en tegelijk het tegen overgetelde van blue😅
ben geen meisje, maar wel van binnen (ben heel verward met me zelf over jonge en meisje gedoe) maaaaar als ik niet welkom ben zeg het maar ok?😐

Van wat meisjes houden is echt heel erg gevarieerd, op mijn school is opgevallen dat voor sommige meisjes een stoere jonge leuk is of een gevoelige jongen maar ik zie dat veel meisjes gewoon van jongens houden waarmee ze goed over weg kunnen zoals, dezelfde interesses of hoe je over iets na denkt.

nou ik hoop dat ik welkom was om te helpen anders zeg je het maar.🙂
groetjes
Luciaaa
Reputatie 2
Badge +1
Ik vind het altijd gewoon leuk als een jongen mij veel aandacht geeft maar ook niet teveel zegmaar. Hij moet laten zien dat hij aan me denkt en om me geeft. Ik vind het ook leuk om complimentjes te krijgen dus bijvoordbeeld van wat zit je haar mooi of leuke shirt maar ook dat die dan opeens zegt van je bent echt heel mooi. Maar het moet ook niet ongemakkelijk worden. Het is bij elk meisje anders maar dit is wat ik leuk vind.
Ik kijk altijd eerst of hij een leuke lieve lach heeft, vind dat super leuk bij jongens. Maar als hij dat niet heeft is ook niet heel erg maar ik val op jongens die gewoon zichzelf zijn en niet extra stoer ofwat voor mij gaan doen

Reageer