Vraag

Waar ontmoet je nieuwe mensen?

  • 18 January 2020
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben een meisje van 15 en ik zou graag meer sociale contacten opdoen. Dus ik wil nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe vrienden maken en evt. een vriend/vriendin krijgen, alleen weet ik niet waar ik nieuwe mensen kan ontmoeten. Iemand ideeën?


5 reacties

daar heb je verschillende apps voor

 

wink 

yubo 

en nog wel meer

Lastig idd... Zit je niet op school? 

Hey, 

Ik heb dat ook! Ik vind het super leuk om met nieuwe mensen te praten enzo (niet dat er van mij een relatie uit voort moet komen hoor, gewoon vriendschappelijk).

Wat ik een goede manier vind (,als je op school zit), is magister! Veel mensen weten het niet, maar via magister kan je berichten versturen naar mensen van je hele school! Ik ken echt niemand anders die ook nieuwe vrienden maakt via magister, maar ik heb er een leuke vriendin aan over gehouden die ik af en toe via insta wel eens spreek :)

Er zijn nog veel meeer manieren zoals de persoon in het antwoord hierboven ook zegt. Als je je er zelf even in verdiept heb je denk ik zo wat goede sites gevonden. Denk er alleen wel aan om goed op te blijven passen met wie je praat. 

Hopelijk heb je er wat aan! 

Xx

hey 

 

ik zou zeggen ga op een team sport die je leuk vind. dan ontmoet je nieuwe mensen en je hebt ook meteem iets gemeen! 

 

als je op sites personen wilt ontmoeten moet je wel voorzichtig doen. want je weet nooit wie er achter die profiel zit van dat knappe meisje of van die lieve jongen. 

als je ooit met zoon persoon gaat afspreken. ga dan eerst video bellen en neem zwz 2 vrienden mee. zodat jij er niet alleen naar toe gaat als het een volwassen persoon lijkt te zijn. en als het gewoon dat persoon is voelt die vriend zich niet ongemakkelijk. 

 

groetjes blue 

Hey, ik zit weleens op Omegle. Daar zitten ook wel rare mensen tussen als je begrijpt wat ik bedoel, maar soms ook hele aardige mensen die gewoon een gezellig gesprek met je voeren. Mvg meisje op de wereld.

Reageer