Skip to main content

Hoihoi

Ik (tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 3) ben 12 en ik val meer op jongens dan op meisjes maar ik val ook nog op meisjes hoor.
Ik zoek dus een jongen die in mijn buurt woont die ook bi of homo is maar ik vind niemand, in mijn school zijn er ook veel mensen die raar kijken naar holebi’s.
Ik ben ondertussen ook uit de kast gekomen en bijna iedereen die het weet is er ok mee.
Zijn er websites waar ik een vriendje zou kunnen krijgen (bij voorkeur een site die je niet moet downloaden)?

Alvast bedankt

Heyy ik.iemand! 

Ten eerste, wat fijn om te horen dat bijna iedereen er oke mee is dat je op jongens valt en echt knap van je dat je dat durfde! 

Ik ken jammer genoeg geen websites of apps daarvoor sorry. 😅 Maar heb je op school of in de buurt misschien een soort clubje ofzo voor LHBTQ-plussers? Misschien kan je je daar een keertje heen gaan om nieuwe mensen die ook bij die community horen te ontmoeten? En misschien kent een van hun wel de perfecte persoon voor jou! 
Als dat er niet is, misschien online op social media platformen zoeken naar mensen met een regenboog vlaggetje op hun profiel, of op discord in servers gaan voor lhbtq-plussers (let wel op, wees online altijd wel een beetje voorzichtig met alles wat je van jezelf deelt enzo )? Ja nee ik heb eigenlijk geen idee, maar heel veel succes! 

Groetjes Honing


Reageer