Skip to main content

Hey,

waar hebben jullie je vriend ontmoet? 
want ik kom nooit leuke jongens tegen. 
En hoe raken jullie dan aan de praat?

Ik heb mijn vrindin ben een jongen. Ontmoet in het zwembad.  Ik was aan het zwemmen en ik ging toen in een bubbelbad. Waar je mijn buik goed kan zien. Ik zit namelijk op fitness doe ik al 4 jaar.  Heb dus ook een sixpack. Een hele duidelijke sixpack. En gespierde armen. Zo hebben we elkaar ontmoet later heb ik haar mijn tel nummer gegeven 

Heyy,

Hopelijk vind je het ook goed dat ik als jongen reageer😅

Ik heb mijn vriendin ontmoet bij mijn zwemtraining. Ik zit daar al vrij lang op, maar mijn vriendin was nieuw en ik moest van mijn zwemcoach haar rondleiden en helpen bij de eerste training en ja toen sloeg de fonk gelijk over eigenlijk😍

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik weet echt zeker dat je nog wel een leuke jongen gaat tegenkomen hoor! Waar en wanneer dat gaat gebeuren is de vraag en daar kan ik je geen antwoord op geven, maar gaat echt goedkomen hoor geloof daar in!😊

Liefs, ItsJustMe <3

Hey! Ik heb zelf op school mijn ♥️ ontmoet zeg maar,  maar ik zie bij Scouting ook veel stelletjes ontstaan 😍 gaat daar allemaal een stuk relaxter dan op school zo vinden de meesten 😉 op sport weer wat minder omdat de jongens en de meiden daar vaak apart trainen en spelen. 

Liefs Tover xxx

Ik heb mijn vriend ontmoet op het werk (appie). We hadden eigenlijk meteen een klik.

Jij gaat ook echt wel een leuke jongen tegenkomen. Hoe, wat waar en wanneer weten wij helaas niet.

Reageer