Skip to main content

Hey hey! 

Ik ben een meisje van 14,5 en ben 1,70m.

Ik zoek een vriendje in mijn buurt die loyaal is en niet stoer doet en slechte dingen rookt. Ik zoek iemand die mij accepteert zoals ik ben en ik zou hem ook respecteren.
Hebben jullie tips hoe ik iemand kan vinden? Laat weten! 

Groetjesssss

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens (zoals je woonplaats).

Heyy,

Het is niet de bedoeling van het forum om contactgegevens te verwisselen dus hier ga je geen vriendje vinden ben ik bang.. In het topic hieronder staan alle forumregels van het forum die kan je denk ik het beste even doorlezen!

Heb nog even geduld er komt vroeg of laat echt een jongen op jouw pad terecht die bij jou past dat weet ik zeker!

Groetjess van ItsJustMe :)


Heyy,

Het is niet de bedoeling van het forum om contactgegevens te verwisselen dus hier ga je geen vriendje vinden ben ik bang.. In het topic hieronder staan alle forumregels van het forum die kan je denk ik het beste even doorlezen!

Heb nog even geduld er komt vroeg of laat echt een jongen op jouw pad terecht die bij jou past dat weet ik zeker!

Groetjess van ItsJustMe :)

Iemand tips om vriendje te krijgen of jongen te fixen dan? 


Hoi,

Je kunt bv op scouting gaan als je dat leuk lijkt, daar zijn over het algemeen wel aardige jongens. :)

Maar geef het gewoon tijd, ga niet een relatie beginnen om een relatie. Dat werkt meestal toch niet. Maar gewoon als je op iemand verliefd word. 🙂


Hoi,

Je kunt bv op scouting gaan als je dat leuk lijkt, daar zijn over het algemeen wel aardige jongens. :)

Maar geef het gewoon tijd, ga niet een relatie nemen om een relatie. Dat werkt meestal toch niet. Maar gewoon als je op iemand verliefd word. 🙂

Nee scouting lijkt me niet leuk en zit al op handbal, maar daar zijn alleen maar meiden teams. 


Hey, het ligt er dan ook aan wat je het belangrijkste vind 😉 bij scouting kom je sowieso jongens tegen. Bij jouw sport niet blijkbaar. Dus zou je er iets naast moeten zoeken waar je ze wel tegen komt. Je zult dan dus een club of hobby moeten zoeken waar je wel allerlei mensen ontmoet. Een skate park kan bv ook. Toneel, Theater, dans, ik noem maar wat. Maar je moet toch dingen proberen om te weten of je ze leuk vind om te doen. En om te kijken of je daar leuke mensen ontmoet.  Succes! 

Liefs Tover xxx


Heyy,

Iemand tips om vriendje te krijgen of jongen te fixen dan? 

Je zou natuurlijk je sociale kring kunnen vergroten door nog op een andere sport te gaan of misschien kan je ergens gaan werken om nieuwe mensen te ontmoeten?

Maar geef het gewoon tijd, ga niet een relatie beginnen om een relatie. Dat werkt meestal toch niet. Maar gewoon als je op iemand verliefd word. 🙂

Wat @Jesse08 hier zegt is waar en daar moet je wel echt rekening mee houden. Een relatie is eigenlijk niet iets wat je kan forceren dat is iets wat gebeurd en iets wat ook echt van 2 kanten moet komen. Geef het de tijd dat is misschien lastig maar je gaat echt wel iemand ontmoeten!

Groetjess van ItsJustMe! :)


Een andere sport? 

Of gewoon wat op straat rondhangen met evt jongens?


Hey allemaal, dankjewel voor je reacties. Ik heb mn ex gevraagd of hij fwb (Friends with Benefits) wil zijn. Hij wil het en we willen een keer afspreken en dan zoenen, voorronde en dan seks hebben (Wel veilig met condoom). Alleen wil het wel graag maar vind het wel spannend. Nog tips voor de 1e keer?

 


Nee sorry, geen ervaring mee.


Hey allemaal, dankjewel voor je reacties. Ik heb mn ex gevraagd of hij fwb (Friends with Benefits) wil zijn. Hij wil het en we willen een keer afspreken en dan zoenen, voorronde en dan seks hebben (Wel veilig met condoom). Alleen wil het wel graag maar vind het wel spannend. Nog tips voor de 1e keer?

 

Ik zou even op https://sense.info/nl/seks/de-eerste-keer

Succes 

Groetjes mij @anoniemxv


Reageer