vriendje wil mij ontmaagden

  • 8 June 2019
  • 3 reacties
  • 542 Bekeken

Badge
Hallo! Ik ben Alma en ik ben 12, ik heb een vriendje van 17. Hij is wat verder enzo en ik ook en hij wil mij ontmaagden. Ik vindt het een beetje snel en weet niet echt of ik het wil, wat moet ik doen?

3 reacties

Hey!

Als jij het gevoel hebt er nog niet klaar voor te zijn moet je dat zeker niet doen.
Je vriend is al een stuk ouder en zal op seksueel gebied sneller toe zijn aan dergelijke dingen dan jij.
Het is echter echt belangrijk daar niet in mee te gaan en te luisteren naar jezelf. Je vriendje moet dit ook leren accepteren, seks is iets dat met wederzijdse toestemming en wil moet gebeuren.
Probeer dit hem te bespreken en eerlijk te zeggen dat je er nog niet klaar voor bent.

Groetjes
Lot
Ik ben het hier met xLotx eens:
Als je er niet zeker over bent, dan moet je het echt niet doen.
Dit is wel het laatste waar je spijt over moet hebben.
Sowieso voelt het niet echt goed aan dat hij 17 is terwijl jij slechts 12 bent.
Zodra hij 18 wordt zijn er dan nogal wat haken en ogen aan jullie relatie.
Voel je dan ook niet genoodzaakt om het te doen, omdat hij het wil.
Immers zit er nogal een kloof tussen jullie wat fysieke en mentale ontwikkeling betreft.
Hey
Zoals MensPersoon dit als zegt zou ik het sowieso niet doen. Als hij dit gaat acepteeren weet je dat hij niet de juiste is. Trouwens kan hij dan ook echt in de shit geraken omdat hij volgend jaar 18 word en dit is niet goed omdat hij dan met een minderjarige samen is.
Ik wens je veel geluk
Groetjes x

Reageer