Vraag

Vriendje wil emigreren

  • 1 September 2019
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeii! Ik ben een meisje van 14 jaar, en ik heb sinds 14 julie, nu ongeveer 1,5 maand, een vriendje. Hij is ook 14 jaar. Laten we hem even H noemen. H is super lief, ik vind hem super mooi, en de meest perfecte en mooie jongen van de hele wereld😍
Maar er is dus een dingetje, namelijk: hij wil later gaan emigreren naar de andere kant van de wereld, Nieuw Zeeland. Ik wil dat eigenlijk helemaal niet, maar hij heeft het er dus nou al over en zijn ouders weten ook al dat hij dat heel graag wil. Mijn ouders (vooral papa) zeiden dus al van ‘als hij gaat emigreren maak je het maar uit’. Ik vind dit best lastig, want ik houd zielsveel van hem, maar ik weet niet of ik hier weg zou willen.

Nou is kijn vraag een beetje: is het nou niet heel vroeg om hierover na te denken? Of is dat normaal? En wat moet ik met mijn ouders hiermee?

Alvast bedankt!!
Xx, Me!

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Maar hij gaat toch niet nu emigreren? Hij gaat waarschijnlijk pas na zijn 18de emigreren dus je hebt sws nog een paar jaar met hem.
Badge
Ik zou niet voor een vriendje naar een ander land gaan.. al je geliefden achterlaten.. Wat je wel zou kunnen bespreken is dar je elk jaar daar op vakantie gaat en gewoon heel erg veel contact houden via Whatsapp!
Hoi

Je vriend heeft plannen om naar Nieuw-Zeeland te emigreren, terwijl jij zielsveel van hem houdt. Deze plannen heeft hij reeds met zijn ouders besproken. Hebben jullie het regelmatig over het emigreren? Jullie zouden in het plannen kunnen aangeven hoe jullie relatie in zijn verhuisplannen zou passen.

Aan de andere kant zijn de verhuisplannen naar mijn vermoeden nog ver weg. Wie weet waar jullie over enkele jaren staan. Jullie relatie zou een andere vorm aangenomen kunnen hebben, of plannen zouden gewijzigd kunnen zijn. Ik stel voor dat jullie in de tussentijd gezellig tijd met elkaar doorbrengen, eventueel eens op vakantie gaan naar Nieuw-Zeeland (bijvoorbeeld als werkstudent, moest je de kosten willen drukken) en samen uitzoeken hoe jullie toekomst eruit zou kunnen zien.

Groetjes
Kenshin

Reageer