Hoihoi ik zit even in de knoop, want kijk ik heb dus nu bijna een maand een vriendje en we hebben al wel geknuffeld en kusje op de mond gegeven, dat kan ik nog wel aan, maar tongzoenen en aan elkaar gaan zitten enzo daar heb ik echt geen flauw idee wat ik moet doen.. Hij lijkt zo zeker van zn zaak en weet wat hij doet... help?
Heyy
Ik zou het hem zeker vertellen! Als hij nu je eerste echte vriendje is, is dat best normaal dat je niet weet hoe of wat! Als ik een vriendin had zou ik het ook niet weten hoor!
Groetjes
Kaas123
Gewoon doen. Wat kan er misgaan
Hey anoniempjevandaagx
Het is niet raar als je het spannend vindt. Je moet wel bedenken wat je wel en niet wil. En je grenzen aan geven. Als hij echt van je houdt waardeert hij je keuzes. Vind je het fijn/leuk dat hij wilt zoenen of dat ook doet. En vind je het ook leuk dat hij aan je zit?
Als je echt niet meer weet hoe je alles moet aanpakken, op youtube is de ‘peepshow’ van emma wortelboer. Dit is ook best handig om te bekijken, hier staan allemaal dingen op over seksuele handelingen enz
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.