Beantwoord

Vriendje Maakt Het Uit

  • 14 August 2019
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb net een naar berichtje gekregen van mijn vriendje: hij maakt het uit. Ik heb thuis en op school te veel problemen voor hem om mee om te kunnen gaan, al helemaal nu zijn ouders in een vechtscheiding zitten. Ik snap het ergens wel, maar het doet natuurlijk wel pijn. Wat moet ik nu? Het zou egoïstisch zijn als ik hem ging vragen om het nog een kans te geven. het is ook best moeilijk met mij.
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 August 2019, 22:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hallo!

Wat vervelend! Je kunt het altijd vragen, dat kan namelijk geen kwaad. Mocht hij echt willen stoppen respecteer je dat. Mochten jullie beide ouder zijn en van alle 'problemen' af zijn en nog single, probeer dan nog een keer mocht je er interesse in hebben. Hoop je hiermee te hebben geholpen.

Groetjesss!
Heel vervelend.. Ik snap dat je je nu erg verdrietig voelt omdat je, denk ik, wel nog van hem houdt. Maar als hij jou problemen niet aankan, of jou niet wil helpen of steunen met jou problemen is hij ook niet de juiste. Hij zou je juist moeten steunen, ongeacht zijn eigen problemen. Dat zou ook andersom zo moeten zijn. Dat jullie elkaar door de problemen heen helpen. Als hij jou in een moeilijke periode laat zakken, laat hem. Je verdient beter! Het doet nu pijn, maar het komt goed. Als jullie toch wel bij elkaar horen, komen jullie vanzelf bij elkaar. Spreek elkaar ook als de problemen vermindert zijn, en kijk dan hoe het gaat!

Ik hoop dat dit je heeft geholpen &#x;

Reageer