Vraag

Vriendje Is Vreemdgegaan Na Ruzie

  • 7 January 2020
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

In de laatste paar maanden heb ik een jongen leren kennen. We zijn al een paar keer op date geweest, en ik ben hem in de tussentijd echt als een vriendje gaan zien. Maar daar denk ik nu wel iets anders over.

Al het gedoe begon gisteren. Ik ging gisteren na school even langs bij mijn vriendje. We gingen een film kijken bij zijn thuis. Tijdens die film ging hij dicht tegen me aan zitten wat ik eerst helemaal niet vervelend vond. Maar zijn hand ging de hele tijd naar mijn borsten. Ik gaf aan dat ik dat niet fijn vond, waar hij nogal geirriteerd over raakte. Na de zoveelste keer duwde ik hem van me af. Dat deed ik iets harder dan ik wilde. Daar werd hij boos van. We hebben het laatste kwartiertje van de film in stilte gekeken.

We waren eerst van plan om na de film naar een cafeetje te gaan in de buurt. Een bevriend stelletje zou ook komen, dus dat leek me wel gezellig. Ik zou ook bij mijn vriendje eten, maar na die korte aanvaring tijdens de film heeft hij me weg gestuurd, waar ik geen probleem mee had. Hij is alleen naar het café gegaan.

Vanmiddag kwam mijn vriendin na school naar me toe. Zij zou gisteren ook in het café zijn. Zij was wel gegaan met haar vriendje. Ze vroeg me waarom ik niet was gekomen. Ik zei maar gewoon dat ik me niet zo lekker voelde en dat ik daarom naar huis was gegaan, waarop zij vertelde dat hij iets soortgelijks had gezegd. Ze vertelde me ook dat hij niet met haar en haar vriendje had opgetrokken maar met een ander meisje.

Eerst wilde ze me niet verder vertellen wat er tussen hem en dat andere meisje was gebeurd omdat we in de aula zaten, maar uiteindelijk kreeg ik haar zover. Ze vertelde dat hij met dat andere meisje had lopen zoenen en aan haar lichaam had gezeten.

Nu weet ik dus niet of het komt doordat ik hem die middag had afgewezen, of omdat hij al langer met dat meisje omging. Mijn vriendin herkende haar niet en denkt dat het dus die middag was ontstaan. Moet ik mijn vriendje hierover confronteren?


2 reacties

wat vervelend om te horen dat alles zo is gelopen

 

het is altijd erg naar als er dingen gebeuren waar jij je niet comfortabel bij voelt, het is dan ook erg goed dat je dit duidelijk aangegeven hebt en er wat tegen gedaan hebt.

echter vind ik wel dat je vriendje zich een beetje aanstelt over het feit dat jij iets (nog) niet wilt.

hij moet hier gewoon respect voor hebben en geduldig afwachten, als hij echt van je houd doet hij dat ook.

 

maar wat nog erger is is om te horen van je vriendin dat hij met een ander meisje heeft gezoend en haar betast heeft.

ik raad je persoonlijk aan om hem eerst lichtjes aan de tand te voelen door te vragen hoe het was in het cafe en of er nog bijzondere dingen gebeurd zijn, als hij dan nee zegt kan je hem vragen naar wat je vriendin zei.

uiteindelijk moet hij wel toegeven omdat eerlijkheid altijd het langst duurt, en als hij jou wilt houden moet hij dan ook eerlijk zijn.

 

kortom, confronteer hem ermee en vraag wat het te betekenen heeft en wat jij voor hem betekent en als wat hij jou ziet.

 

ik hoop je geholpen te hebben, laat je me weten hoe het verder is afgelopen?

 

groetjes bobbaas

Reputatie 2
Badge +1

Hi vanessa

Wat vervelend voor jou!

Laat ik alvast een ding zeggen het is niet jou schuld. Daarnaast moet een jongen het accepteren als jij iets niet wil. Ik zou hem niet alleen confronteren maar het ook uitmaken. Een jongen die jou zo behandeld is is jou niet waard.  Waarschijnlijk wil hij jou gewoon voor het aanraken en misschien zelfs voor meer en omdat jij iets niet wou doen deed hij het maar met een ander. Dit is mijn advies, en het spijt mij echt als dit hard aankomt! Maar dit lijkt mij het beste!

Succes!!

Reageer