vriendje heeft fotos

  • 24 September 2019
  • 2 reacties
  • 304 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoi! Ik wilde even een vraag stellen en advies voor mijn vriendje... laatst zag ik dus zn fotos op zijn telefoon en daaf stonden wel veel fotos op van andere meisjes. Ik snap dat jongens dat wel eens geil vinden ofzo en ben ook niet jaloers, maar het waren zeg maar gewoon instagram fotos van meisjes die hij gewoon kent, waar ze dan in de bikini of in ieder geval met iets bloots( diepe decolleté) op staan.
Ik zal eerlijk zeggen dat jk hem zelf ook wel eens wat stuur maar toch zie ik fotos van die anderen er nog steeds gussen staan 😳
is dit normaal jongens gedrag of is het raar dat hij screenshots heeft van meisjes in bikini bijv, maar dan wel van meisjes die hij gewoon kent?
Ik vind het zeg maar ook wel naar om eraan te denken dat je als meisje gewoon een leuke bikini foto plaatst op insta (met geen seksuele gedachtes erachter) dat gewoon random mensen daar dan screenshots van maken en dat gewoon wel heel erg lang op hun telefoon hebben staan. Ook met de gedachte dat mijn vriendje daar geil van word en zich bijvoorbeeld aftrekt daarop ofzo voelt een beetje vreemd maar ik weet dus niet of dit gewoon normaal gedrag is of niet
kunnen jullie me aub afvies geven wat ik hiermee moet doen?

groetjes M

2 reacties

Hey wat naar!
Dit is zeker niet goed van je vriendje! *hebben jullie een relatie?*
Vooral als je weet dat hij er naar kijkt om seksueel opgewonden te worden moet je hem erop wijzen dat hij deze verwijderen moet.
Als jij zijn vriendin bent, en hij meent het ook, dan zou hij genoeg aan jou moeten hebben (zie dit niet als slavenwerk)
Maar blijf op je hoede! En zeg gewoon eerlijk wat je ervan denkt.
Ik zou het ook niet pikken als mijn vriend dat zou doen. en dat zou ik hem keihard zeggen
Thanks voor je antwoord! Het is idd mijn vriendje ja, maar ik weet niet zeker of hij de fotos gebruikt op seksueel gebied, maar waarom zou hij ze anders hebben? Dat hij die fotos had vóór onze relatie begrijp ik, maar ik zie nog steeds dat hij ondertussen ook nog gewoon screenshots gemaakt heeft in de afgelopen weken :/
en ik kan hem er ook niet op aanspreken want hij weet eigenlijk niet dat ik tussen zn fotos heb gekeken, maar denk dat hij het ook wel raar zou vinden als ik fotos van jongens met sixpack bijvoorbeeld op mn telefoon heb...
very confusing

Reageer