Vraag

vriendje gaat vreemd?

  • 28 January 2023
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Badge

Hoi iedereen! Ik heb nu al ongeveer 2 maanden een vriendje en ik ben super verliefd op hem, maar vandaag kreeg ik een berichtje van een van zijn vrienden.

 

Laten we zijn vriend even Tim noemen en mijn vriendje bart. (niet hun echt naam). Tim stuurde mij ongeveer een uur geleden een bericht waarin hij vroeg of ik en bart nog samen waren, ik zei natuurlijk “ja” want dat is gwn zo. Toen vertelde hij dat Bart aan tim had verteld dat wij niet meer samen zijn en dat hij nu een relatie heeft met een meisje van een klas hoger. 
 

Ik wil het aan hem vragen maar ook weer niet, ik ben stapel verliefd op hem en ik wil niet dat hij het met me uitmaakt! maar ik wil natuurlijk ook niet dat hij vreemd gaat. Wat moet ik doen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Vervelende situatie, vooral ook omdat je zo verliefd bent. Ik zou het toch wel aan hem vragen als ik jou was, hoe moeilijk dat ook is. Je moet niet een relatie willen die gebaseerd is op leugens.

 

Badge

Ik heb het hem gevraagd, bart vertelde me dat het niet zo is en heeft me bewijs laten zien. Daarna vroeg ik tim waarom die dat zei en hij reageerde met “ik vind je leuk” en ik en bart denken dat hij dat zei omdat hij wil dat ik en bart het uitmaken met elkaar. 
 

een best wel gekke situatie dus!

Reputatie 7
Badge +14

hoi @anonymous 12345 ,

 

het is wel duidelijk wie er 'niet te vertrouwen’ is.

Het is niet erg dat Tim jou leuk vindt, dat kan natuurlijk en op zich kan hij dat ook zeggen, maar wel een  'rotstreek’ t.o.v. jou en Bart, die ook nog eens een vriend van hem is…

Dat doe je toch niet

 

Gr. MIckeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Lekkere vriend, die Tim. Wel fijn dat Bart toch niet vreemd is gegaan.

Reageer