Vraag

vriendje gaat te snel..

  • 5 January 2020
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi guys, 

ik heb een vraagje.. Ik heb over een paar dagen een jaar een relatie met mijn vriendje. Nou vind ik het soms best snel gaan, hij heeft mij gevingerd, gebeft, en ik hem afgetrokken. nou vond ik dat wel oke maar ik vind dat het te snel gaat (?).. Is dat raar want we hebben al een jaar verkering en ik vind het nog steeds te snel gaan.. Ook logeerde ik laatst met onze vriendengroep en dachten de jongens dat ik al sliep. Nou was 1 van de 4 jongens als eerst ontmaagd en waren ze allemaal een beetje zovan: uhuhuh nu word het echt een strijd want niemand wil als laatste ontmaagd worden! en toen was een vriend tegen mijn vriendje van: maar ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken want deze gast heeft al bijna een jaar een relatie en nog niet ontmaagd! en toen moesten ze lachen. ik hoorde dat dus en nu ben ik best bang dat mijn vriendje verder wil dan ik en dat hij er druk door z’n vrienden op heeft liggen.. Maar sowieso wil ik rustiger aan doen op seksueel gebied, maar ik weet niet hoe ik dat moet vertellen.. 

please help a girl out 😘


2 reacties

Als je je er nog niet klaar voor bent moet je dat eerlijk zeggen en naar mijn mening moet je vriendje er respect voor hebben totdat jij er helemaal klaar voor bent.

Vertel dat tegen je vriendje, als hij echt van je houd dan doet hij rustiger aan en maakt hij er niet zo'n probleem van.

Ga alleen nooit dingen doen die je niet wilt,  daar ga je spijt van krijgen 

Reageer