Beantwoord

Vriendje echt?

  • 26 August 2019
  • 3 reacties
  • 231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ken een jongen, hij zat in de 1e bij me in de klas en toen had ik n tijdje verkering met m. Alleen door een misverstand gingen we elkaar haten. Ik sprak hem een hele tijd niet alleen sinds gister heb ik weer contact. Hij lijkt heel aardig te doen en we lijken elkaar weer leuk te vinden. Hij zegt ook dat hij seksuele dingen met me wil doen. Alleen heeft ie vaker pranks bij me uitgehaald en weet ik niet of dit een prank of echt is.
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 August 2019, 17:33

Bekijk origineel

3 reacties

Spreek eens met hem af een vraag het dan face-to-face. Dan weet je het meteen. Laat ook merken op chat dat je hem niet helemaal vertrouwt. Ga alleen verder als jij ook echt interesse hebt in hem natuurlijk.
hij was uiteindelijk niet te vertrouwen.....hij deed net of ik iets fout deed en werd helemaal boos ):
hij was uiteindelijk niet te vertrouwen.....hij deed net of ik iets fout deed en werd helemaal boos ):
Dat is echt wel gemeen, maar nu weet je het wel. Nooit meer iets beginnen met deze jongen😉. Ik zou hem gewoon negeren ofzo er lopen genoeg leuke jongens op de wereld rond. Succes nog x

Reageer