Vraag

vriendje

  • 21 February 2021
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

Mijn vriend is sinds kort met zijn ex aan het appen en ben daar jaloers op wat kan ik tegen die jaloezie doen

 


3 reacties

Reputatie 2
Badge

saddd dat niemand reageert als k jou was zou ik gwn  je gevoelens uiten en niet alles blijven slikken. Tell him dat je het niet superfijn vind khoop voor je dat hij stopt met haar te appen khoop dat ik je geholpen hebbb gr random kindjuh🤞🏼

Reputatie 7
Badge +19

Tegen hem zeggen dat je het niet leuk vindt.

Hee Belle,

Aan de ene kant is het begrijpelijk dat je jaloers bent dat je vriendje aan het appen is met zijn ex. Aan de andere kant is het ook een stuk vertrouwen wat je moet hebben in je vriendje.

Waarom ben je jaloers? Als je dat weet, kun je ook wat gerichter kijken naar manieren om de jaloezie te verminderen.

Daarnaast is het misschien verstandig om dit met je vriendje te bespreken. Je hoeft niet gelijk te zeggen dat je jaloers bent, maar je kunt wel in een open gesprek vertellen dat je weet dat hij appt met zijn ex en dat jij het lastig vind. Je kunt dan je grens aangeven wat je wel/niet vind kunnen. Bedenk ook wel dat je vriendje de vrijheid heeft om dit te doen. Je hoeft niet gelijk allemaal theorieën erachter te verzinnen. Soms ga je uit elkaar, maar kun je wel vrienden blijven. Probeer niet achterdochtig te worden, maar geef dit stukje vertrouwen aan je vriendje. Als je het lastig vind kun je dat beter eerlijk aangeven, ook om (onnodige) irritaties te voorkomen.

Groetjes,
Simply Me

Reageer