Vraag

vriendje

  • 27 July 2019
  • 9 reacties
  • 233 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy
Ik ben een meisje van 14.
Ik ga naar de tweede en heb maar 1 vriendje gehad is dat oke? ik wil wel heel graag een vriendje alleen er zijn geen leuke jongens. Xx

9 reacties

Hey,

Er zijn vast wel leuke jongens, maar je kent ze nog niet goed genoeg. Het is oké dat je één vriendje hebt gehad, ik ben zestien en heb nog nul vriendinnen gehad.

Je kunt de jongens uit je klas wat beter leren kennen, door af en toe met ze te praten en ook met de minder spraakzame te praten. Misschien vind je iemand leuker als je hem kent.

Anders kun je jongens op andere plekken leren kennen, bijvoorbeeld op een sportclub of bij de bibliotheek als je daar vaak komt.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam
Badge +1
Heyy,
ik heb precies hetzelfde alleen dan ben ik 13. Het is helemaal niet erg om nog maar 1 vriendje gehad te hebben, sterker nog: ik ken genoeg meiden van 14 en ouder die nog nooit een vriendje hebben gehad. Uitijndelijk kom je echt wel een leuke jongen tegen waarmee je heel gelukkig zult zijn. Zoals geen_naam al zei kun je ook nieuwe jongens gaan ontmoeten.

xx een anoniem iemand
Ik ga naar de 3e en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad dus er is echt niks mis mee.
Badge

hee! Daar is helemaal niks mis mee hoor! Er zit nergens een leeftijd aan verbonden, ik zou gewoon wachten tot je iemand vind die je echt gelukkig maakt. Liefs X

Hey!

Ik ben ook 14, en ik heb nog geen vriendje gehad. Ik denk niet dat t raar is dat je nu geen vriendje hebt, je gaat vast ooit nog wel een leuke jongen vinden!

Xx

Reputatie 3
Badge +3

Schaam je niet! Ik ben 13 en ook al 13 jaar single. Dus your not alone girl

Heyy, ik ben ook 14 jaar en heb 1 vriendje gehad. Het voelde voor mij alleen niet echt als een relatie, maar dat maakt niks uit. Ik zou ook dolgraag een vriendje willen maar ik denk dat ik op een dag wel een hele lieve jongen tegenkom, jij vast ook wel. Het hoeft niet perse op school te zijn, maar het kan ook ergens anders. 

Succes! Liefs, Naira193  :heart:

Het is helemaal niet erg als je maar 1 vriendje hebt gehad tot nu toe. Ik heb pas sinds ik 14,5 was een vriendje gehad, voor het eerst.(nu nog steeds met hem) en ik ben nu 15. 
ik snap dat je het misschien vervelend vind dat je niet meer vriendjes hebt gehad of nu niet met iemand hebt, maar het is helemaal niet erg want je hebt nog genoeg jaren ervoor

Hey!

IK zit in het derde jaar en heb nog geen vriendin gehad... 

Mischien vindt je nu niemand leuk maar het kan veranderen als je ze beter leert kennen. Als je dus echt een vriendje wilt, probeer dan contact te zoeken met iemand die je een beetje intereseert en mischien komt er wel iets leuk van!

Groetjes

Reageer