Hey mensen,
Ik ben een meisje vn 14 en ik heb een vriendje. Ik wil super graag met hem zoenen. Ik heb gehoord via vrienden dat hij dat ook wilt dus had het na gevraagd en hij zei ja ik wil dat super graag. Ik zelf durf hem niet zomaar te zoenen. Ik heb faalangst dus ben bang dat ik ga falen en iets fout doe. Elke keer als ik met hem afspreek wacht ik op het moment dat hij mij gaat zoenen maar het gebeurd nooit. Soms denk ik bij me zelf kom op zoen hem gewoon of vraag als die dat wilt doen. Maar ik heb ni alle moed om dat te vragen of te doen. Hij zelf doet het ook ni miss is die verlegen of idk wat t is. Via app kan ik dr wel over praten maar in het echt durf ik ni echt over zoenen ofzo te praten. In het gebied van relatie en liefde ben ik best wel onzeker en verlegen. Ik denk heel vaak thuis na van de volgende keer als ik met hem ben ga ik hem zoenen. Maar wat moet je eerst doen welke stappen moet je volgen. Kan iemand mij alstublieft hier mee helpen? Heeft iemand een oplossing voor deze situatie? Kan iemand mij vertellen in welke stappen ik het moet doen? Bijv eerst knuffel fz en dan over naar kus en dan zoenen fz ? Kan iemand me pls helpen wat ik presies kan doen? Dankjewel alvast! Ik Hoop dat iemand mij kan helpen.
xxx Annoniem
Bladzijde 1 / 1
uh,
als t je vriendje is hoef je niet onzeker te zijn dat hij t niet wil of dat t fout is, tis tenslotte je vriendje(niet gemeen bedoeld!)
dr is niet echt een stappen volgorde voor zoenen i guess, vaak is het gewoon dat je bij elkaar zit, wel dichtbij, elkaar aankijkt en eigenlijk "voelt" dat je moet/wil zoenen.
correct me if im wrong!
als t je vriendje is hoef je niet onzeker te zijn dat hij t niet wil of dat t fout is, tis tenslotte je vriendje(niet gemeen bedoeld!)
dr is niet echt een stappen volgorde voor zoenen i guess, vaak is het gewoon dat je bij elkaar zit, wel dichtbij, elkaar aankijkt en eigenlijk "voelt" dat je moet/wil zoenen.
correct me if im wrong!
als jij voor hem staat, neem ik aan dat je wel een beetje privacy wil, meestal kijk je elkaar aan en krijg je al een beetje een gevoel dat je het wil doen, dan eigenlijk iets dichterbij met je hoofd tegen die van hem en dan merk je wel of hij t wil of niet
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.