vriendje

  • 31 May 2018
  • 4 reacties
  • 290 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een vraagje?
ik heb nu al 2weken met een jongen.
we hebben al gevingerd naar 1week,
hij zegt dat ie ook heel graag een keer seks wil hebben! ik zeg niet dat ik dit niet wil.
veder heeft hij binnenkort gesprek met de politie, omdat de politie denkt dat hij iemand heeft verkracht (zijn vorige ex) geloof ik niet dat ie dat heeft gedaan, want hij is echt lief en eerlijk tegen mij voor mijn gevoel, hij appte laast met een meisje van school over mij en toen praten die ook echt heel lief over mij.

dus ik denk dat we oprecht elkaar allebei echt leuk vinden!
maar is het te vroeg om naar 2weken al gevingerd te hebben?? en om over een maand ofzo seks te hebben gehad,
een vriendin van mij (16jaar) heeft t ookal 3x gedaan en ze heeft ook pas anderhalve maand met haar eigen vriend.

ik wil graag weten of andere vinden dat dit gewoon kan?? of eerder denken dat hij toch ergens liegt, en toch zo is als dat meisje beweert.

veder mischien ook belangrijk om te weten ik ben 14 jaartjes oud.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Heey,

De een is er wat sneller mee dan de ander. De een doet het al bij de 1e maand de ander wat later.

Als jij en je vriend het fijn vonden, waarom zou je het dan niet nog is doen. En hetzelde is met seeks hebben. Als jullie het beiden heel graag willen en jullie er beiden er zeker over zijn dan is dat goed.

Zelf vind ik 14 jaar wel een beetje jong voor seks, maar dat is mijn mening. Tegenwoordig zijn jongeren er veel sneller mee bezig dus.

Doe waar jij je zeker over voelt. Voelt het goed voor jullie allebei, dan kan je het doen. Voel je je er niet goed bij? Doe het dan niet en wacht tot dat moment er wel is!

Gr: Mr. S
Doe wat goed voelt, op je eigen tempo en waneer en met wie en als jij er klaar voor bent!
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Alles kan als jij/jullie het willen. Ik vindt persoonlijk 14 jaar ook nog redelijk jong, maar wie ben ik om daarover te oordelen. Je moet doen wat je zelf wilt en als jij denkt dat je er klaar voor bent kun je het gewoon doen.

Toch wil ik je voor je huidige vriendje waarschuwen, want als hij wordt verhoord over een vermeende verkrachting is er iets mis. De enige reden dat de politie hem wil verhoren is omdat zijn ex aangifte heeft gedaan. Een aangifte betekent totaal niet dat hij schuldig is, maar ik kan het me ook niet voorstellen dat die aangifte vals is. Daarnaast heeft lief zijn tegen of over jou niets te maken met zijn acties (in het verleden). Er zijn ook seriemoordenaars die als erg lief bekend stonden, maar wat koop je er voor als diegene 15 mensen omlegt? Niets dus.

Ik wil je totaal niet op andere ideeen brengen, want als jij het vertrouwt is dat aan jou, maar het komt een beetje naïef over. Iedereen kan lief zijn maar nogsteeds de vreselijkste dingen doen/gedaan hebben. En mocht hij haar wel verkracht hebben, dan moet je daar zelf ook voor oppassen.
Ik wil je alleen waarschuwen want waar rook is, is vuur. Be careful!
Ik sluit me aan bij Daan. Wanneer je seks gaat hebben moet je zelf weten maar iemand doet echt niet zomaar aangifte van verkrachting, je bent nu verliefd en hebt misschien helemaal niet door hoe hij werkelijk is.

Ik zou persoonlijk even wachten tot hij onschuldig is verklaard.

Reageer