Skip to main content
Vraag

vriendje

• May 12, 2026
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

ik heb dus sinds een paar dagen contact met een jongen hij is dus super lief en vind hem echt super leuk alleen eenvriendin van mij is zijn ex en zij is dus nu superboos op mij en hij wil vrijdag ook nog seks met mij please iemand help mij

2 reacties

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ​@altijd yusuΒ 

Je hebt sinds een paar dagen contact en hij wil vrijdag al seks met je?? Dat lijkt me best snel hoor. Wil jij ook seks met hem? Als dat niet zo is, dan echt niet doen!!

En misschien goed om even met je vriendin te praten zodat ze niet meer boos op je is:)

x

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 14, 2026

Hey, ik ben het eens met ​@kleinbloempjeΒ  dat is wel erg snel en bovendien beslis je over wat je zelf wil en hij moet gewoon geduldig zijn en zich aanpassen. En zoiets plannen vind ik ook een beetje bijzonder zeg maar. Dus jij bent zelf de baas over wat jij wel en niet wilt en doet. Als je allebei echt zeker weet dat je dingen wilt doen dan is het ook heel fijn en geniet je er echt van. Maar wel samen πŸ™‚ en de boze vriendin Ja dat is vervelend maar hij en zij zijn wel ex. Dan heeft ze er eigenlijk niks van te vinden. Maar er over praten kan natuurlijk, ik zou alleen niet het krijgen van een relatie laten afhangen van of een vriend of vriendin een ex is. Denk dat zij ook niet met jou overlegt of ze verkering mag hebben met iemand. Deze dingen beslis jij zelf en niemand anders. Ook over wat je met hem wil doen.Β 

😘 ToverΒ