Skip to main content
Vraag

vriendin wil het uit maken

• February 7, 2026
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiii

ik ben hier nieuw ik en me vriendin hebben nu al een jaar we hebben laaste weken veel ruzie negeerd me ook ben bang dat ze het uit gaat maken wat kan ik doen plsss help 

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 7, 2026

Hey, waar om hebben jullie ruzie? Dan kan ik mss wat beter helpen 🙂 Ik zou, wat het geval ook is, een brief(je) schrijven, met daarin excuses of dat je het echt graag goed wilt maken. Ik duim voor je dat het weer goed komt! 👍🏼

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 9, 2026

Nou we hadden allemaal ruzie over dat ik nu wel 12 keer  gelogen heb ze heeft heeft  nieuwe kans gegeven maar hij is nu echt kapot ervan ik vind het ook mega si en wil bij haar blijven en ik weet zeker dat dit de laatste keer was. Ze heeft mijzelf ook heel veel pijn gedaan maar het is nu bijna Valentijnsdag. Zal ik er anders gewoon ook al hebben we al verkering gehad, alsnog als Valentijn vragen en dan van ik hou je al heel veel dagen van je. Nee sorry ik bedoel vanaf dag één hou ik al van je. Wil jij mijn Valentijn zijn en dan Mijn naam, hoe maak ik dit goed help

• February 9, 2026

hey ​@Wil nier zegen   ik heb precies hetzelfde mijn vriendin (nu ex) gelooft me ook voor geen meter

ik heb haar gewoon laen schelden en over me heen laten gaan en wou rustig praten maar dat leed uit op ruzie helaas. mijn tip?   blijf rustig en leg uit waarom je hebt gelogen

• February 9, 2026

Ik denk als zij het uit wil maken je haar niet onder druk moet zetten om in de relatie te blijven (niet dat je dat doet) en misschien vragen waarom ze denkt dat je liegt, hoe je het kan oplossen en of ze het nog wel wil of liever niet want het is voor jullie beide niet fijn om steeds ruzie te hebben denk ik, succes hè!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 10, 2026

Hoi allemaal het is helaas uit gegaan ik ben een slecht persoon 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 10, 2026

Een slecht persoon ben je waarschijnlijk niet.  Maar wel een jokker. Ik vind het erg sneu voor jou en ook voor haar, maar je hebt het er wel een beetje naar gemaakt met je leugens.  Ik hoop dat je hiervan leert en dat je eerlijker wordt.  Knuffel.

• February 10, 2026

Hoi allemaal het is helaas uit gegaan ik ben een slecht persoon 

NEEE het ligt echt niet aan jou, misschien wel als je dat zelf denkt maar dan leer je er ook weer van! En als jullie veel ruzie hadden was het sowieso nooit lang goed gegaan omdat jullie waarschijnlijk allebei iemand vinden die je leuker vind, en ja je gaat ooit iemand vinden die je net zo leuk of zelfs leuker vind, succes