Skip to main content
Vraag

Vriendin, wat nu?

• April 6, 2026
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds afgelopen vrijdag heb ik een vriendin en daar ben ik ook heel erg blij mee, maar ik weet niet wat wat een goede manier is om meer elkaar te praten of gewoon dingen doen doen als afspreken. Even voor duidelijkheid ik heb dit paasweek geprobeerd veel contact te houden via de telefoon maar schermtijd maakte dat soms lastig voor mij, ook weet ik soms niet zo goed waar ik gesprek over ka voeren alle tips zijn welkom!

samengevat: Ik (jongen 14) heb sinds vrijdag een relatie nu heb ik tips nodig om meer met elkaar te praten en af te spreken, Alvast bedankt voor de tips

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 8, 2026

Heyy! Misschien kan je aan haar vragen of ze een keertje bij jou thuis kan komen of andersom, als het dan ongemakkelijk word kan je altijd nog bijvoorbeeld een ijsje gaan halen of een spelletje spelen of iets anders. Suc6! Xx Alish

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 9, 2026

Hey ​@alish,

heel erg bedankt voor de tips!! Ik zie wel dat zij het soms spannend vinden om af te spreken. Maar ik ben heel erg blij met met het advies

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 9, 2026

Gefeliciteerd, ik wou dat ik dat probleem had 🙈

Afspreken bij elkaar lijkt me het handigst. Je kan haar vragen hoe haar dag was en zo