Skip to main content

Hi iedereen

Hier is mn verhaal, beetje lang misschien;) Ik ben ongeveer 2 maanden geleden verhuist en daardoor moest ik ook van school verwisselen. Dat gebeurde net in de zomervakantie dus gelukkig stroomde ik niet in midden in het schooljaar. Ik moest mijn vriendinnen op mijn oude school achterlaten, we spreken nog wel soms af.

Nu is het schooljaar dus net begonnen en er waren een paar meisjes die me wel aardig leken en ze toonden ook interesse in mij. Dat vond ik heel fijn aangezien ik zelf nogal verlegen ben. Er was een meisje die toch wel de meeste interesse in me toonde en ze kwam ook al meteen naast me zitten tijdens de les. Na de eerste week waren we al best goede vriendinnen; we hadden elkaars nummer, fietsden samen naar school en wachten op elkaar bij de kluisjes.

Alleen aan het einde van de tweede week begon ik me een beetje aan haar te irriteren. Ze begon rare opmerkingen te maken die meer voor de lol bedoeld waren maar die eigenlijk best wel kwetsend waren. Ook bij samenwerken moest alles op haar manier. Ze was nog steeds gewoon mn vriendin en ze kon ook heel leuk zijn. Nu is de derde week net voorbij. Heel de week was het een beetje hetzelfde verhaal; ze kon irritant zijn maar ook aardig.

Maar vandaag negeert ze me opeens. Ik zag haar niet bij de kluisjes en blijkbaar was ze al weggelopen. In de eerste les ging ze langs een ander meisje zitten, terwijl ze gisteren nog tegen me zei dat ze dat meisje eigenlijk niet aardig vond. Ze had ook nog niet eens iets gezegd die ochtend tegen mij. We zijn ook niet samen naar huis gefietst.

Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil haar nog niet kwijtraken als vriendin maar ik wil ook niet de rest van het schooljaar rondlopen met een fakefriend. Hebben jullie misschien tips?? Alvast bedankt xx

Fijne dag nog

Geen reactie

Reageer