Heyy ik ben meisje 14 jaar en ik heb een vriendin ( ja ik ben lesbi ) me vriendin en ik hebben nu 2 maanden en we waren net aan het bellen en ze heeft me nog niks gezegd dat ze wat voor Valentijns dag gaat kopen voor me maar oké
dus ze zei ja ik en L een goeie vriendin van haar gaan een kado voor elkaar kopen en die op Valentijns dag aan elkaar geven en het was een knuffel van 15 euro van Jellycat terwijl ze weet dat ik voor Valentijns dag een Jellycat knuffel van 45 euro voor haar heb gekocht
kijk ik vind het wel leuk dat je om je vriendin geeft maar waarom koop je voor haar wel iets voor Valentijns dag en voor mij niks terwijl ze weet dat ik wel iets van best veel geld ( ik werk niet dus het is van me verjaardag geld ) heb gekocht
ik weet niet of ze nog iets voor me gaat kopen maar ik zeg je eerlijk ik denk het niet mischien een tekening met een tekst erop krijg ik en dat vind ik echt leuk ik meen het maar ik weet dat je iemand anders waarmee je geen relatie hebt wel iets hebt gekocht wat je geld kostte en mij een kaartje ??? Ja sorry maar ik vind het gewoon raar
ik ga wel nog kijken of ze nog iets gaat kopen voor me maar ik denk het eig niet want ze heeft nog niks gezegd terwijl ik weet dat ze wel zegt als ze iets voor me koopt en toen ze zag dat k t best kut vond dat ze voor Valentijns dag iets voor L gaat kopen zei ze niet zovan ja ik koop ook wat voor jou dus ja ik denk niet dat ze wat gaat kopen
maar waarom zou je sws iets voor iemand anders waar je geen relatie mee hebt kopen voor Valentijns dag terwijl je wel in een relatie zit met iemand anders dat is toch raar of ben ik gewoon toxic
maar ik durf er ook niet om te vragen of ze iets voor mij gaat kopen ik wil zien of ze het uit der zelf doet maar ik denk dat dat haar teveel geld kost maar oke
( naam geanonimiseerd door De Kindertelefoon )