Skip to main content
Vraag

Vriendin ka steeds niet afspreken.

• March 31, 2026
  • 0 reacties
  • 16 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Dus, ik ben sinds kort met een meisje aan het praten die ik erg leuk vind. We besloten een keer af te spreken. Zij zei op een gegeven moment tegen mij dat ze mij leuk vond, nou ik vond haar ook leuk dus dat kwam mooi uit en sindsdien praten we elke dag, sturen we hartjes emoji's naar elkaar etc.
Nou zei ik tegen haar dat ik eigenlijk nog 1 keer met haar wou afspreken omdat ik haar maar 1 keer in het echt had gezien. Nou zei vond dat prima dus wij zouden afgelopen donderdag afspreken, maar ze kon helaas niet komen. Dit komt omdat ze een hele strenge moeder heeft die niet wil dat ze met jongens praat. Dus ik zei tegen haar dat ik begreep dat ze niet kon en dat ik geen problemen wou starten bij haar in huis. Uiteindelijk zouden we vandaag weer afspreken, daar keek ik hartstikke naar uit, maar ze kon weer niet omdat ze thuis moest helpen klussen met haar moeder (dat ik natuurlijk prima vind want als het niet kan dan kan het niet he). Maar ze vertelde me ook dat haar moeder eigenlijk niet wil dat ze met mij om gaat, haar moeder wou liever dat ze mij blokkeert op whatsapp (waar we ons meeste contact hebben). Maar hoe ga ik om met het feit dat haar moeder niet wil dat ik bij haar dochter in de buurt kom terwijl zei dat zelf wel wil. Ik stelde aan haar al voor of ik haar moeder kon ontmoeten, maar dat leek d'r voor nu even geen goed idee omdat ze erg druk zijn. Ook merk ik dat ik langzaam minder geïnteresseerd in d'r raak. Tips helpen en sorry als het verhaal echt niet te volgen was.

Dankjewel!