Beantwoord

Vriendin fixen / opvallen bij de dames (13 jaar)

  • 22 February 2019
  • 4 reacties
  • 860 Bekeken

Badge
Ik ben 13 jaar en hoor niet echt tot het coole groepje van de klas. Ik heb op een kleine basisschool gezeten, dus ken niet veel mensen. Ik heb ook niet veel te zeggen tegen meisjes. Maar ik wil wel graag opvallen en er een fixen. Kan iemand tips geven.?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 February 2019, 11:05

Bekijk origineel

4 reacties

Hi Samuel

Je zou graag closer omgaan met een meisje, maar bent eerder aan de stille kant. Heb je een meisje in gedachten dat je graag beter zou leren kennen?

Je zou kunnen beginnen door wat vaker in de buurt te zijn van anderen. In de klas kan je bijvoorbeeld naast een meisje gaan zitten. De lunchpauze samen doorbrengen kan ook helpen.

Als je het moeilijk vindt om een gesprek aan te knopen, zou je kunnen beginnen over iets algemeens als school. Je zou bijvoorbeeld kunnen vragen of ze die ene leraar ook zo streng vindt. Verder zijn hobby's en interesses ook een goed gespreksonderwerp.

Groetjes
Kenshin
Hoi Samuel,

Ik heb nu zelf een vriendin, daarom heb ik wel wat ervaring.

  • Probeer gewoon jezelf te blijfen
  • Wat Kenshin al zei "ga closer om met meiden"
  • Probeer een beetje indruk te wekken op vrouwen maar doe dat niet te heftig.
  • Wat bij mij helpde, ga met veel mensen om en zorg ervoor de je een beetje populair blijkt.
  • Ga niks aan jezelf veranderen want dat helpt niet.
Veel succes
Het gaat je vast lukken
privé-guy
Hoi samuel,
ik ben zelf een meisje van 13 jaar en ik ben al 1,5 jaar verliefd op dezelfde jongen. De rede kan je hier misschien wel bij helpen:
  1. hij is aardig maar toch ietsje aan de stoere kant
  2. hij is goed verzorgd, hij doet altijd zijn haar stink niet dat soort dingen
en dingen wat misschien meer persoonlijk zijn:
  1. hij is ietsje out of the box, vindt ik leuk want ik ben zelf ook erg out of the box
  2. hij is zelfverzekerd en durft zichzelf te laten zien
ik hoop dat je hier iets mee kan
groetjes love_xoxo
Moi Samuel,

Toen ik 13 was had ik hetzelfde. Ik had alles geprobeerd maar niks hielp. Nu ben ik 16 en heb een vriendin voor 8 maanden nu. En er is 1 tip die ik je kan meegeven en dat is. Wees gewoon jezelf.

Loop naar haar toe. Begin een gesprek. En als er een klik is vraag haar nummer. Ga thuis even door het vuur. Wees grappig maar ook lief. Geloof me de meeste meisjes willen dat.

Dat waren eigenlijk wel de tips die ik voor je had.

Groetjes! -Derp :3

Reageer