Skip to main content
Vraag

Vriendin doet heel leuk maar zegt wat anders.

• March 16, 2026
  • 0 reacties
  • 18 Bekeken

Hoi ik ben een jongens van 15 en ik weet gwn echt niet wat ik noet doen.

Oke ik weet niet hoe ik moet beginnen. Maar ik heb dus met een van de beste  vriendinnen van mijn beste vriendin (hg) . Dat is opzich geen probleem. Mr we waren een tijdje wat closer t worden enzo en ja uiteindelijk kregen we. Dat was pas geleden. Ik heb dus met haar gepraat ook enzo van: ja ik wist niet zeker of ik je wel moest vragen want soms is het nog wel akward nog. En toen zei ze dingen van ja anders had ik jou misschien wel gevraagd. En ja ik ben blij dat je me gevraagd heb enzo. En ook als we samen zijn, ja we hadden al soort van gecuddeld enzo in bed voordat we hadden (nog niet gekust ofzo), dan maakt ze meestal de eerste move en dan ga ik daarop in. En ze vroeg ook of we konden afspreken en gwn vanalles wat echte signs geven dat ze oprecht met me wil. En ook van ja bij vel mensen verloor ik intresse als ze intresse in me kregen, mr bij jou heb im dat niet. En tegen mijn beste vriendin loopt ze te zeggen van: Ja ik weet niet of ik oprecht hem ZO leuk vind en ik wil ook niet met m mr ik vond t zielig om nee te zeggen. 

En ik weet gwn niet wat ik moet doen. Want ik heb het ook met mn beste vriendin erover gehad en met nog iemsnd omdat ik denk van: misschien vat ik sommige signs te goed. Mr hun zeggen ook van ja ik snap niet wrm ze zo een signs geeft en niks zegt. 

Ik weet gwn niet wat ik moet doen wn ik word er echt gestrest van.