Skip to main content
Vraag

vriendin crush op iemand anders

• July 9, 2026
  • 4 reacties
  • 11 Bekeken

hoi iedereen, ik heb sinds 4 maanden een vriendin. nu heb ik een appje gekregen van de beste vriendin van mn vriendin die egt dat ze een crush heeft op 2 andere jongens en ook 3 andere jongens op snap aan t chatten is. nu ben ik van plan om het binnenkort uitmaken maar ik weet niet hoe want ik wil haar vriendin niet snitchen maar ik wil wel laten weten dat ik er iets vanaf weet dus ik heb een paar vragen.

1. wat kan ik tegen haar zeggen om het uittemaken?
  2. ben ik de enige die dit heeft of gebeurt is?

4 reacties

Jesth Roque
  • Net nieuw
  • July 10, 2026

Als je het wilt uitmaken en haar beste vriendin er volledig buiten wilt laten, moet je die vriendin of haar gevoelens voor anderen er buiten laten. Zeg gewoon dat je de relatie wilt beëindigen. Als ze vraagt voor een reden, hoef je het niet te zeggen. Jij hoeft je niet te verontschuldigen voor het uitmaken, in geen enkele relatie. En als ze blijft door pushen zeg je gewoon dat je het niet meer ziet zitten.

En je bent niet de enige waarbij dit gebeurt (is). Dit gebeurt veel. Het is mij ook overkomen. Dit is geen verlies, dit is een moment waarvan je kan leren: Je eigen grenzen volgen en stoppen met iets als je het niet leuk vindt. Dit moment laat ook gelijk zien wie zij is, ze is simpelweg niet loyaal. Als je het uitmaakt heb je een groot probleem in je leven ontweken. Geen energie steken in de mensen die niet dezelfde energie teruggeven, dat moest ik leren op de pijnlijke manier.

Succes

🤝

• Net nieuw
  • July 10, 2026

hoi ik snap het helemaal, 

je kan inplaats van het uitmaken er overpraten en als dat geen optie is kan je het duidelijk maar aardig zeggen en mischien kan je wel vrienden blijven

• Net nieuw
  • July 10, 2026

je kan het! ❤

• Net nieuw
  • July 10, 2026

ik heb een idee maar weet niet of het waar is het zou heel mischien kunnen dat diegenen van wie je het hebt gehoord jou wel leuk vindt. ik ben een zelf een meisje en soms zeggen meiden dingen uit jaloezie ik hoop dat ik behulpzaam was doeg!