Vraag

vriendin

  • 15 August 2019
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
Ik ben een jonge van 14 en heb met een meisje van 13 (word dit jaar ook 14) ik hou heel veel van der we spreken als het kan iedere week wel een paar keer af maar het probleem is dat ik een ander meisje die ook 14 is ook leuk begin te vinden zo wat leuker dan mijn vriendin wat moet ik doen? Moet ik het met mijn vriendin uitmaken of moet ik bij mijn vriendin blijven ik weet het niet

3 reacties

Badge
Hoi, als je echt een ander meisje leuk begint te vinden zelfs leuker dan je vriendin die je op dit moment heb zou ik de waarheid aan haar vertellen en het uitmaken want als jij iemand anders leuk vind en het niet zou uitmaken zullen jullie allebei niet gelukkig zijn in jullie relatie.
Reputatie 2
Badge +1
ik zou het gewoon uitmaken
hoi, ik heb dit zelf ook gehad
ik zou als ik jou was (wat ik zelf ook gedaan heb) kijken of dat andere meisje jou ook ziet zitten, want als dat niet het geval is maak je het straks uit met je vriendin voor niks, en dan heb je geen van beide meer.
als ze je niet leuk vind dan zou ik bij je vriendin blijven en proberen de gevoelens te vermijden voor het andere meisje.
anderzijds als zij jou wel leuk vind zou ik het je vriendin eerlijk vertellen en vertellen dat je denkt dat dit de juiste beslissing is, ook al kwets je haar er dan mee, als je het niet doet kwets je het andere meisje, dus hoe dan ook wordt er iemand gekwetst in deze situatie.

ik zelf wist dat het andere meisje mij leuk vind, en dit meisje woont dichter bij mij, is liever, en begrijpt mij in alles wat ik zeg.
ik ben zelf dus voor het andere meisje gegaan, en tot op de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van gehad.
wel wil mijn, nu ex dus, mij niet meer zien of spreken en roddelt ze over mij
dat is ook de reden dat ik zeker weet dat ik de juiste keuze gemaakt heb.

ik hoop je zo voldoende geholpen te kunnen hebben, en succes met je keuze.
onthoud altijd: eerlijkheid duurt het langst

Reageer