Skip to main content

Hoi

 

Ik heb zoals jullie in vorige topics kunnen lezen (topic suïcidaal) heb ik een vriendinnetje, A. We kennen elkaar door een gc,  maar begonnen toen elke dag te bellen enzo. Toen na een paar maanden had ik haar verkering gevraagd en ze zei jaaaa :D

Ze Zit wel nu in een situatie dat ze op mij en iemand anders na geen (echte) vrienden heeft. Wat heel rot voor haar is want daar zit ze heel erg mee. En ze kwam laatst ook in een ruzie terecht met iemand uit die gc (in de groep zitten 47 mensen) en diegene die begon helemaal haar te “exposen” enzo en toen werd iedereen boos op A en niemand (behalve ik) wilde naar haar verhaal luisten. Als gevolg dat al mijn vrienden haar niet mogen, zelfs mijn aller aller aller beste vriendin mag haar niet. Toen hadden we daar een (Aardige en niet ruzie-achtige) Discussie over en die ging ongeveer zo:

 

Zij: Ja maar ik mag A echt niet

Ik; hzo?

zij: ja, gwn. Ze heeft echt lelijk gedaan tegen L (l is dar kind waarmee ze ruzie had)

IK: ja kom op maar L speelt wel beetje slachtoffer, en je kent A niet eens persoonlijk,

Zij: Ja, jij ook niet.

 

toen was echt de druppel, dat zeg je toch niet als ik facking verkering met iemand heb!? Ik heb haar miss leren kennen via app, maar nu spreken we haast elke week af. Ik ken haar beter dan dat jij kent.

 

het gesprek vervolgd:

 

Ik:…..

Zij: het is echt tijd om het uit te maken.

 

BRO. NEE. DAT ZEG JE GWN NIET.

 

Maar tegenwoordig zegt dus iedereen dat en niemand mag haar opeens. En ik word steeds meer desperate om het uit te maken door hun. Want- ? Ik weet de reden niet eens, niet van de relatie, niet van het uitmaken. Ik ben echt helemaal in de war gebracht. Ik heb echt lopen janken de hele avond lang en heb zelfs m’n telefoon gepakt en het haast uitgemaakt.

 

Wat moet ik doen? Is mijn bsf gwn overprotective, of vindt ze het echt niet leuk en haat ze haar (waarschijnlijk de laatste) Of is mijn gf echt een bitch?

 

*Huilt al 2 dagen straight en als dit online staat 3*

Geen reactie

Reageer