Skip to main content
Vraag

vrienden en relaties

• June 7, 2026
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy allemaal ik heb dus geprobeerd het bij te leggen maar t werd een aanval van 6 oude vrienden tegen mij alleen gelukkig was er ook 1 vriendin waarmee ik het daarvoor had uitgepraat maar het nare is dat ik bedreigingen naar mn hoofd krijg en ik gewoon echt niet meer weet wat ik moet ik heb zelfs gedacht om uit het leven te stappen omdat ik het gewoon niet meer trek en ik niemand kan vertrouwen en iedereen noemt me nu ook een hoertje heeft iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan

1 reactie

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • June 8, 2026

Hoi ​@altijd yusu 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Wat stom dat je het hebt bij proberen te leggen maar dat het niet is gelukt. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon