Hoi
Het moment waarop je iemand al vriend beschouwt, kan erg verschillend zijn van persoon tot persoon. De een is er wat losser in dan de ander. Sommigen beschouwen iemand pas vriend als ze geheimen aan die persoon kunnen toevertrouwen, terwijl voor anderen een vriend iemand is waarmee je gezellige activiteiten doet.
Het is zeker ok om een select groepje vrienden te hebben. Aan drie goede vrienden heb je meer dan aan zes afstandelijke maatjes.
Groetjes
Kenshin
Vrienden kun je vertrouwen ten alle tijden en je maakt plezier. Ik weet sinds ik 12/13 was dat ik transgender ben en toen ik 13 was kwam mijn eerste liefde ik was stapel op haar en zij op mij maar ze pestte ons en op een dag had ze er genoeg van ze sloeg me ineen en ik werd wakker in het ziekenhuis toen leerde ik mijn vrienden kennen een deel stonden aan mijn bed 1 gezicht die ik liever niet zag maar het was mijn toenmalige vriendin, mijn vrienden en de politie omdat ik in het ziekenhuis was geslagen mijn vriendin die ik had is mijn ex nu en een goede vriendin want ze toonde oprechte spijt maar 1 ding wist ik niet.
Bij haar thuis ging het slecht en ze sukkelte aan de drugs dus die pesterijen werden te veel en daardoor had ze me ineen geslagen moeilijk te vergeven maar ik wist van niets en ik zei zoek hulp dit is problematisch ze ging ervoor op begin extreem want ze werd agressief door afkickverschijnselen maar echte vrienden helpen elkaar alles te doorstaan