Skip to main content

Heey, ik heb soms best wat moeite met mijn agressie. Ik heb ook vaak last van woedeaanvallen en dat ik heel vaak dingen kapot maak omdat ik gewoon niet weet hoe ik mijn agressie moet uiten.

Dat is nu niet heel belangrijk, maar mijn vriend zit mij vaak een beetje na te doen. Zoals jullie uit vorige topics van mij konden lezen heb ik vroeger veel gestruggeld met zelfbeschadiging en zelfmoord. Mijn vriend is de laatste tijd heel erg chagerijnig. Ik kan het hem niet kwalijk nemen want hij heeft ook problemen. Maar als we een keer een discussie hebben is het al heel snel ¨laat maar¨ ¨ik ga van een brug afspringen¨ waardoor ik eigenlijk niet meer boos mag en kan zijn.

Ik heb door mijn verleden veel paniekaanvallen, mezelf veel tics aangeleerd zoals mn hoofd opeens bewegen of met mijn wenkbrauwen opeens bewegen en ga zo maar door, ook moeite met eten. Dit was en is voor mij super vervelend. Nu heb ik het gevoel of hij dit nadoet. Zo doet hij soms of hij een schok krijgt ofz en doet uit het niets of hij het heel benauwd heeft want dat is het beeld van een paniekaanval. Ik kies er niet voor om zo te zijn en ik word hier ook heel erg boos van.

Maar zoals ik eerder zei ik ga slecht om met woede, dus als ik thuis kom ben ik ook helemaal overprikkeld. Heeft iemand misschien tips om met mijn woede om te gaan en hoe ik moet uiten dat ik het echt niet fijn vind? Als jullie nog vragen hebben stel ze zeker!

Groetjesss

Ik ben als ik thuis kom altijd heel moe en ik heb dan geen energie meer om nog huiswerk te maken, maar wat voor mij dan helpt is om gewoon even een kwartier op je bed liggen en een beetje uit het raam staren met wat muziek op (niet te hard) misschien helpt dit ook voor jou

Ik ben als ik thuis kom altijd heel moe en ik heb dan geen energie meer om nog huiswerk te maken, maar wat voor mij dan helpt is om gewoon even een kwartier op je bed liggen en een beetje uit het raam staren met wat muziek op (niet te hard) misschien helpt dit ook voor jou

dankjewel ik zal t proberen. 

Hoi, daar ben ik weer

ij had nog eens nagedacht over hoe je je woede kan uiten zonder dat je iets kapot maakt. Ik had dat met gitaar spelen als het niet lukte dat ik dan die hele gitaar op de grond kapot wilde slaan maar ja. 
misschien helpt het als je boos bent om dan even een stukje te rennen ongeveer honderd meter of zo (het liefst buiten) en dan kan je heel agressief even rennen en zo. Dan ben je namelijk ook wat energie kwijt en dan hoef je geen dingen meer kapot te maken. Eigenlijk moet je even ergens je energie in steken bijvoorbeeld heel hard stampen of zo maar rennen werkt het beste

Reageer