Vraag

Vriend vreemdgegaan

  • 17 April 2018
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Vanmiddag toen ik ging afspreken met een vriend heeft hij per ongeluk zijn mond voorbij gepraat, en gezegd dat mijn vriend is vreemdgegaan. En niet zomaar vreemdgaan, hij heeft het meisje niet gekust. Hij heeft haar gevingerd. Ik weet nou niet helemaal goed hoe ik me hierbij moet voelen aangezien ik net deze week ontmaagd ben en ik echt heel erg veel van hem hou, nogsteeds. Die gewone vriend van mij en mijn vriend heeft gezegd dat mijn vriend er wel spijt van heeft en dat ik het er niet met hem over moet hebben, aangezien hij de enigste was die het wist en hij dan problemen zou krijgen met mijn vriend. Het was een eenmalig ding. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, en hoe moet ik me hierbij voelen?

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Wat ongelooflijk kut dat dit je overkomt.
Al helemaal omdat je je maagdelijkheid recent aan hem bent verloren. Terwijl je dit eigenlijk voor hem deed (lees ik ergens anders) naait hij je dus gewoon achter je rug om.

Je moet gewoon schijt hebben aan wat die vriend zegt. Het is niet jouw probleem dat hij zijn mond voorbij gepraat heeft. Jouw relatie met die van je vriendje is toch belangrijker dan die van je vriendje en je vriend?
Je moet er in ieder geval met je vriendje over hebben. Tenminste als je dit wilt. Wat hij gedaan heeft is echt niet oké, ook al was het maar één keer of een ‘ongelukje’.

Probeer je gevoelens niet te sturen, maar ervaar ze en laat ze gaan. Het is volkomen normaal als je je verraden voelt of iets in die richting. Het is nu belangrijk dat je het bespreekbaar maakt zodat je vriendje ook zijn verhaal kunt doen. Dan kan je daarna kijken hoe en of je verder wilt en heb je ook meer duidelijkheid.

Heel veel succes in ieder geval.

Reageer