Vraag

Vriend(inn)en

  • 7 November 2019
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen, dit gaat een beetje over mezelf maar vooral over mijn vriendin, of niet ik nu vriend zeggen... Ik ben BFF met iemand uit mijn klas voor al 8 jaar😁 maar ze denkt dat ze verkeerd is geboren en dus een trans is. Ze is ook gay. Het is eigenlijk heel normaal zullen jullie nu wel zeggen maar voor mij is het echt niet fijn😭 ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan maar ik probeer er gewoon in mee te gaan. Ze heeft haar haar kort geknipt en draagt hele andere kleding. Ze gedraagt zich heel raar ook. Ik weet niet of ik me daar goed bij voel. Kunnen jullie me misschien tips geven hoe ik er beter mee om kan gaan? HELP ME pllss.


5 reacties

Als ze echt een goede vriendin zou zijn

Zou het toch niet raar zijn om er over te praten?

Je zegt niet da je er tegen bent ofs, like je ziet iemand gewoon heel snel veranderen. Dat kan toch gewoon moeilijk zijn, al helemaal op zo een manier

Misschien veranderd ze van buiten, maar ik denk niet dat ze echt van binnen veranderd. Ik snap dat je er moeite mee hebt, maar ik denk dat dit vooral is omdat je er gewoon aan moet wennen.

 

Groetjes, Hannah

 

ik denk dat het belangrijk is dat je haar blijft steunen. zij zal het vast ook even lastig vinden om opeens zichzelf volledig  te veranderen, en kan vast een lieve vriendin altijd gebruiken! als je er echt niet prettig bij voelt, praat er dan even over met je ouders. zij kunnen je in iedergeval helpen. praat later met je vriendin, want ik denk dat dat belangrijk is met jullie vriendschap!

hoop dat je hier wat aan hebt :)

bedankt😁

Reputatie 1
Badge +1

Je moet haar blijven steunen want het is ook moeilijk voor hem/haar hoe je het ook wilt noemen.

Reageer