Skip to main content

Hi ik heb een ‘geheime’ boyfriend noem hem x en voordat iedereen vraagt Why geheim mijn familie mag het niet weten want ze denken een half jaar dat we geen contact meer hebben vandaag had een van mijn bestier mijn geappt noem hem p ik weet van p dat hij een crush op mij heeft en hij gaat er niet raar mee om hij dwingt mij niet tot vreemd gaan en ik ga niet met hem ofzo maar vandaag zou hij dat ik het uit moet maken ik vroeg Why en hij deed er eerst moeilijk over maar uiteindelijk zij hij dat hij van een vriend van x hoorde dat x vorige week met een meisje hand in hand liepen ik wist er niks vanaf en dacht dat het zijn zus ofzo was ik vroeg aan p of hij het meisje kon beschrijven en na de beschrijving gehoord te hebben weet ik zeker dat het x zijn zus niet was ik vind het oké dat hij met meiden om gaat maar dat hij met een meisje hand in hand liep zonder mij te vertellen vind ik wel vreemd gaan  is wel altijd eerlijk tegen mij denk ook dat hij eerlijk is maar ik vraag mij toch af of hij dit niet verzint om ons uitelkaar te krijgen en ik wil x ook niet vragen hier over want hij gaat toch  sowieso zeggen dat het niet waar is 

ik heb twee vragen 

moet ik p geloven?

en als ik p moet geloven moet ik het dan uitmaken want ik ben bang als ik het uit maak dan dat x het dan tegen mijn fam zeggen en zo mogen niet weten dat ik met x nog heb dus wat moet ik doen als ik p moet geloven?

Geen reactie

Reageer