Vraag

vriend broer


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

ik (A) heb een broer (K) en K heeft een vriend (z). Z is 18 jaar, ik ben 14 jaar ik vind z best leuk denk ik maar z heeft zijn rijbewijs al en ik zit nu in de 2e, ik ga naar de 3e en ik ben bang dat z mij niet leuk vind. Z is ook best groot en ik ben redelijk klein. Wat moet ik nu doen? Als z, k en ik in de zelfde kamer zijn gaat k altijd grapjes maken zoals: fietfieuw enz. En z en ik vinden dat volgens mij best awkward, hopelijk snel reactie! Ook komt z heel vaak bij ons, zoals eten en zwemmen want we hebben een ingebouwd zwembad🤩 maar ja.....

oja, ik ben een meid en z is een jongen!

19 reacties

Hey,

Je ouders vinden het misschien niet leuk, maar dat moet je gewoon lekker negeren. Zij begrijpen het later wel.

Omdat jij 14 bent en Z 18, is het verboden om seks met elkaar te hebben, op papier, vooral voor hem. Maar raar is zo een relatie niet tussen een zusje en een vriend van een broer, want zoiets gebeurt vaker en ouders accepteren dat ook vaak. In mijn gedachten dan, hè...

Als je hem leuk vindt, kunnen jullie wat meer praten en misschien kun je zijn nummer vragen, afspreken, etc.

Groetjes,

Geen_Naam
Hoi hoi, superbedankt van je reactie😊 weet je wat nou zo grappig is, mn broer weet dat ik m best leuk vind volgens mij en mn ouders vonden Z superaardig enzo, ik denk niet dat ze het heel erg zouden vinden. Eerder leuk voor mij ahah😂😛 maar ik denk niet dat z me leuk vind😞 want ja hij wilde me wel volgen op instagram maar dat betekend natuurlijk niets😂, ook ging ik hem volgen en zag ik allemaal meiden van 18 die er gewoon goed uit zagen enzo en ik denk dus niet dat ik het tegen z ga zeggen want dat vind ik ook best verschut voor mijzelf en hem want hij komt hier redelijk vaak en zijn vrienden komen hier ook heel vaak en praten ook vaak met mij dus dat wordt ook heel awkward🤷🏼‍♀️ Maar ik zie nog verder van alle reacties, toch bedankt😊 (oja, als we iets hebben wil ik toch nog geen seks, ben pas 14 en hij 18😂😛)
Ik zal maar gelijk zeggen dat ik geen annie heet, maar ik ben zo bang dat iemand die mij kent hier ook op zit en ziet dat ik hier ook forums op plaats🤭
En z is trouwens ook best aantrekkelijk vind ik dan, hij heeft een sixpack😍 en veel geld, (niet opschepperig en al helemaal niet bedoeld om minder rijke mensen te judgen, heb ook n jaar gehad met n jongen die het ook wat minder had!) Maar t is natuurlijk altijd fijn🤷🏼‍♀️ En z heeft gewoon een knap koppie😍.

Als ik bvb over n jaartje met z heb en ik wil seks, is dat dan strafbaar omdat hij dan 19 is en ik 15? Want zelf wil ik het dan ook en ik zou hem nooit gaan aangeven voor misbruik en dergelijke...?🤷🏼‍♀️
Hey,

Het is niet erg dat je een nepnaam gebruikt. Je echte naam gebruiken op dit forum is namelijk verboden. Lees de regels maar eens een keertje.

Je moet je niet onzeker gaan voelen omdat er zo veel 'knappe meiden van achttien' zijn die hem volgen. Dat jullie via instagram contact hebben, betekent dat jullie in ieder geval - een soort van - vrienden zijn.
Nog even over dat seks tussen een meerder- en minderjarige. Dat is verboden, maar het wordt nog wel gedogen als het leeftijdsverschil niet veel is. Als hij bijvoorbeeld negentien is, en jij vijftien is het leeftijdsverschil bijna niks. Die regels zijn bedoeld voor mensen van vijftig die dan een relatie hebben met een meisje van 10, bijvoorbeeld.
Stel dat je hem dan ooit zal aanklagen voor verkrachting o.i.d. is hij dus - in de praktijk - niet strafbaar, denk ik. Maar zoals je zelf aangeeft, gebeurt dat niet.

Dat je onzeker werd, is misschien een beetje mijn schuld, dus. Seks is wel toegestaan, dus. Vraag wel toestemming aan je ouders, hoe awkward dat ook wordt...

Ik zou voor de tijd die komt in ieder geval wat meer met Z kletsen.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam
Okee superr erg bedankt😊 ik laat nog weten of het ooit iets is geworden😍
Hoi, vandaag weer iets mee gemaakt, t zal ook weer is niet😂. Mn broer zei voor de grap A is op Z en mn moeder zo: is dat erg dan??🤔😂 dus ze vind t helemaal niet erg🤩 maar eigenlijk bedoelde mn broer het als grapje maar mn moeder wist dat niet😌
Nou, je broer weet het dus wel. Meiden zijn ook zó slecht in dingen geheim houden...

Fijn dat je moeder het niet erg vindt. Ze vindt hem dus een leuke jongen. Heb je nog vaak contact met hem?
Uhm ja geen contact maar we praten af en toe in t echt wel, en verder niet echt iets🤷🏼‍♀️
dat vind ik wel jammer
Kun je niet eens 'hallo' zeggen via instagram?
Nou nee sorry, dan gaat hij dat naar mijn broer sturen, ze sturen echt heel veel naar elkaar dus dit ook, en waarschijnlijk gaat mijn broer hier wekenlang over door. Laatst aan tafel was de vriendin van K er ook en zaten we aan tafel, ik zei hee ik heb 2 volgverzoeken, effkes kijken, toen zei K van o is t toevallig (Z zn instagram account) en toen zei de vriendin heel zacht tegen mijn broer van: ja Z vind A echt niet leuk hoor hahaha. Echt heel gekwetst maar ik kon t gewoon horen...😞
Dus ik weet nu totaal niet wat te doen, ik maak wel altijd grapjes met mn vriendinnen erover en die vinden ons bij elkaar passen en zij vinden het juist leuk dat ik redelijk klein ben en Z best groot, dat vinden ze schattig😛 maar ik denk dat ik gewoon alles afwacht, vind ten slotte ook n klein beetje dat Z de eerste stap moet maken🤷🏼‍♀️
Hey, gewoon lekker afwachten en misschien verstond je het wel verkeerd, maar afwachten tot Z de eerste stap zet is een goed idee.
dankjewel voor t helpen😊 ik houd jullie zeker op de hoogte, als iemand nog iets wil zeggen of vragen, ALTIJD WELKOM!😊
Hoi, helaas heb ik geen contact meer met Z op insta, in t echt ook niet en de vriendin van K heeft iets heel ergs en heel beschamends gelezen op mn telefoon, ik zeg t liever niet maar ik denk dus dat die vriendin (s) het heeft gezegd tegen K en K en Z spelen ALLES naar elkaar door...

oja en dat ging dus over Z
In dit soort situaties praat ik niet meer met die mensen, maar misschien hebben anderen tips?
Ja ik heb geen idee wat ik nu moet doen... ik denk dat ik t laat en ik zie wel verder, maar een voordeel, ze zeggen dus ook leuke dingen over mij tegen elkaar, en van K mocht ik sommige dingen die over mij gingen lezen en dat was wel grappig, vond Z ook haha😆😛
Even een tussenstandje, mn broer zegt helemaal niks over dat beschamende momentje😳🥵 maar als ze werken zijn (ze werken samen) stuurt mijn broer via snapchat altijd fotos van Z en dat is wel supergrappig, verder doet iedereen zoals atijd dus ik denk dat ze snappen dat ik in de puberteit zit😆 en niemand heeft het erover, t kan ook zijn dat die vriendin t niet tegen K heeft gezegd (pfieuw) die vriendin en ik zijn best goede vriendinnen geworden en we gaan altijd leuke dingen doen, laatst naar de stad met haar geweest en ze deed superlief, volgende week gaan we zelfs n netflix avondje houden met allemaal leuke romcoms enzo🤩 nu al zin in😊

wat anders, mn vriendinnen vinden mij heel goed bij Z passen, maar ja ik vind Z superleuk maar 4 jaar verschil vind ik nu echt te veel😔 ik denk eigenlijk dat Z ook gewoon met een leuke meid van 18 heeft want ze waren laatst met elkaar aan t bellen (K en Z) en K vroeg aan Z ga je nog wat met je meisje doen en Z zei: nee, morgen wel maar ik weet niet of t n grap was en ik weet ook niet dus of mn broer wist dat ik t hoorde🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♂️, nou ik houd jullie in ieder geval op de hoogte😊❤️

Reageer