Beantwoord

vriend afgetrokken mar hij wil het niet meer help

  • 6 February 2020
  • 6 reacties
  • 3530 Bekeken

Badge

Dus ik en me vriend waren via briefjes aan het schrijven over sex etc in de klas en toen het les uur daarna waren we allebei geil dus toen ging ik steeds ze been aan raken (we zaten achter computers naast elkaar) meestal als ik dat dee ging hij zeggen dat ik moest stoppen maar deze keer niet dus ik ging steeds hoger en toen ging ik met zijn pik spelen buiten zijn broek en hij kreeg een stijven en ik ook maar soms moest ik stoppen want der liepen mensen langs en een keer (op de zelfde dag) stond de deur open van een klas een toen rolden ik met met me stoel dichter bij hem en ging ik hem aftrekken hij vond het spannend hij zij niet doen nu die deur staat open uit eindelijk het einde van de school dag liepen we samen naar de bus halte en ik vroeg of ik het goed deet hij zij ja en toen vroeg ik of het wel moch hij zij ik heb geen ja gezegd en toen zijn ik maar ook geen nee  en toen waren we thuis gingen we praten via Snapchat eerst deet hij supergeil hij zij steed lmao toen zij ik dus je lacht je kont eraf toen zij hij ik wou eigenlijk dat jij hem der af neukten en toen aan het einde van het gesprek vroeg ik hem vaker doen zijn hij nee dus nu weet ik niet wat ik moet doen 

icon

Beste antwoord door Qianne 7 February 2020, 05:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey 

misschien vondt hij het te spannend en moet je er over gaan praten wat je nou wel en net mag doen en wat hij en jij het allebei mee eens zijn ik ben 14 maar heb het nog nooit gedaan dus ervaring heb ik er niet echt mee misschien ook niet de handigste plek om het op school te doen 

groetjes 

Badge

Dat heb ik geprobeerd maar nu blijft hij zeggen dat hij niet op jongens valt 

Reputatie 2
Badge +1

Hey 

misschien moet je proberen afstand te nemen van hem een time-out?

succes

Badge

Ja zou kunnen zit toch altijd aan de over kant van de klas 

Badge

Voor iedereen die boeiden 

update: dus ik heb hem laast weer soort van afgetrokken gisteren om exact te zijn en vandaag gingen we samen dammen ging ik aan ze been zitten steeds 

en nu net heeft hij via Snapchat gevraagd of ik dieper kon gaan en met dieper bedoelden hij vel van eikel af dus nu wil hij het wel en toen vroeg ik mag het nu en toen zij hij ja we hebben nu een soort van afgesproken om morgen weer te doen als we op de computer mogen 

 

dus het gaat nu goed 

Badge

we zijn nu friends with small benefits 

Reageer