Vraag

vreselijk verliefd maar.....

  • 8 August 2018
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
oke hallo mensen voordat je dit leest deel dit bericht met zoveel mogelijk mensen want ik ben helemaal radeloos... oke nou ik ben meisje 14 en ik heb instagram contact met een jongen bij mij op school we chatten regelmatig met elkaar over van alles en nog wat laatst was hij ook op een feest en ik ook en hij zag dat op mn insta verhaal en reageerde erop met dat hij er ook was en dat hij me veel plezier wenste laatst zat ik in de problemen en toen verzon hij allemaal oplossingen voor mij via dm en wenste hij mij een goede vakantie en hij liket zelfs al mn fotos op insta ik ben KAPOT radeloos omdat ik gewoon niet weet of hij ook op mij is en het jammere vind ik nog dat we helemaal niet met elkaar praten maar wel oogcontact hebben hij toont alleen maar intresse hopelijk reageren jullie snel xx

2 reacties

het maakt me gewoon heel onzeker
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

De interesse is in ieder geval wederzijds dus dat is positief. Je geeft aan dat je graag meer (& irl) contact wilt ipv enkel chatten op Instagram. Hier zal je zelf voor moeten zorgen door dit contact op te zoeken. Spreek hem eens aan in de pauze bijvoorbeeld, of spreek af op Instagram dat jullie elkaar even zien na school. Het begin is dan gemaakt. Als jullie meer contact hebben zal je ook een beter beeld krijgen van zijn gedachtes over jou. Dus dan kan je ook beter inschatten of hij jou leuk vindt, of het zelfs op een gegeven moment vragen.

Je zal zelf initiatief moeten tonen om te krijgen wat je wilt. Niets komt je aanwaaien, dus je bent aan zet.

Reageer