Vraag

Vreemdgaan met een andere jongen

  • 21 April 2019
  • 2 reacties
  • 402 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo,
afgelopen week ben ik vreemdgegaan. Ik had een feestje van een klasgenoot van me. Het ging zo:

ik had een tijd lang ruzie met een jongen, op het feestje wilde de jongen het met me goedpraten. We hebben de hele avond gepraat en opeens zoende hij mij. Er was behoorlijk wat alcohol in het spel dus ik zoende terug. Ik wilde hem niet terugzoenen maar toch deed ik het. Ik voelde er niks bij en heb er nu ontzettend spijt van! Het was echt eenmalig en voel me nu echt een sukkel.

De jongen heeft tegen 2 vrienden verteld dat dit is gebeurd, ik wil het zelf niet tegen mijn vriend zeggen want we gaan volgende maand samenwonen en hebben al 5 jaar een relatie, ook gaan we over 2 maanden op vakantie.

Wat moet ik nu doen??

2 reacties

Hey,
Dit is inderdaad een onprettige ervaring. Eerst en vooral is alcohol geen stof dat je dingen kan laten doen dat je niet wil, maar je verliest je angst. Daardoor kan je dit niet als excuses gebruiken als je je excuses wil aanbieden, je kan dit natuurlijk wel als argument gebruiken dat je niet nadacht over de gevolgen. Ik zou hier wel met je vriend over praten. Zeker als je gaat samenwonen is een goede communicatie zeer belangrijk. Je kan dit op je eigen tempo doen, maar als die vriend waarmee je gekust hebt het rond vertelt, zal het niet lang meer duren vooraleer je vriend het ook hoort. Ik denk wel dat je liever zou hebben dat je het hem zelf verteld. Dat het je spijt is goed en kan je zeker aan je vriend laten weten.

Super veel succes!
Zon☀️

Nou, als hij het niet kan te weten komen. Zou ik het niet vertellen want, wat bereik je er dan mee? Je geeft je zelf een fijn gevoel maar de ander een verschrikkelijk gevoel. Zolang jij denkt dat die k** vrienden het niet door vertellen zou ik het niet zeggen. 

(mijn mening) 

Hoe is het afgelopen?

 

Reageer