Vraag

Vreemdgaan en nu gemixede gevoelens

  • 14 November 2019
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Badge

Ik heb een relatie al 5 jaar lang ik hou van hem en we wonen samen! Maar sinds een jaartje leerde ik een geweldige jonge kennen hij liet mij me vrij voelen alsof ik de hele wereld aan kon! en het is nooit verder gegaan dan een beetje zoenen maar toch is dit niet juist omdat ik al een relatie heb met iemand die al behoeftes vervult alleen soms gewoon niet de tijd heeft en op zulke momenten gaan ik dan de de leuke jongen laten we hem maar (J) noemen. J weet van mij relatie ze kennen elkaar zelfs!!!! J wilt ook wel meer dan rond geflirt hij wilt wel een relatie maar ik heb hem gezegd dat ik niet weet wat ik moet doen ik hou van mijn vriend en als ik met mijn vriend ben voelt het alsof ik J helemaal niet nodig heb om me prettig te voelen maar zodra hij weg is begin ik weer aan J te denken het voelt alsof ik niet kan denken en het verstikt me om steeds te moeten liegen of het gevoel te hebben om te moeten liegen wat moet ik doen????????????????????????????


1 reactie

Hem duidelijk maken dat zijn gevoelens voor jou niet wederzijds zijn en dat je je vriend te graag ziet om dat te doen.

Reageer