Vraag

Vreemd gegaan op vakantie

  • 7 August 2018
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Zoals je kan lezen aan mijn ben ik een meisje die depressief is ik ben dat al sinds februari.

Ik ben op vakantie geweest waar een hele knappe jongen was die daar werkte, we lachte veel naar elkaar en er onstond iets. Op minn laatste avond daar belsoten we om even afscheid te nemen van elkaar omdat we elkaar nooit meer gaan zien. Hij woont niet in het land waar ik was maar in oekraïne dus moesten we engels tegen elkaar praten. We hadden zoveel lol maar toen..... we gingen zoenen bij het strand vervolgens kwamen er andere naar het strand wij waren snel weggerend en op een berg zijn we samen in het zand sterren gaan kijken we zoendne veel lagen opelkaar ik ben zo verliefd maar

IK HEB EEN VRIENDJE

Hij weet dit niet!
Wat moet ik nou doen?
Ik heb nog contact met de jongen.
Help me alsjeblieft.
Ik heb geen spijt.

Xx

2 reacties

Hoi

Je hebt op vakantie een leuke jongen leren kennen, waar je een fijne tijd mee hebt gehad. Jullie hebben gezoend, maar je hebt een vriendje.

Je zegt dat je er geen spijt van hebt. Zou dat kunnen betekenen dat je meer voelt voor je vakantievriendje, als ik hem zo mag noemen, dan voor je huidige vriendje? Heb je nog steeds gevoelens voor je huidige vriendje?

Hoe langer je wacht met de waarheid, hoe moeilijker het wordt. Het lijkt me belangrijk eerlijk te zijn tegen je vriendje, zodat hij weet waar het op staat. Je vakantievriendje inlichten dat je al een vriendje hebt lijkt me ook het juiste om te doen, aangezien je hem niet aan het lijntje mag houden.

Kan je met je vriendje afspreken, en dit met hem bespreken? Hoe zou hij reageren denk je?
Kan je dit met je vakantievriendje bespreken, desnoods via Skype?

Verder hoop ik dat het snel beter gaat met je depressie.

Groetjes
x
Misschien handig om je eigen verhaal terug te lezen.
Want wat je moet doen is heel simpel.
Je gaat zoiezo je vriendje vertellen dat je bent vreemdgegaan.
Dat zoiezo.
Dan komt nu een keuze. Je kan het of uitmaken met je vriendje om het te proberen met die vakantieknul. Of je vergeet de vakantieknul, maakt het niet uit met je vriendje en hoopt dat je vriendje je vergeeft.
Je kan ze niet allebei hebben. Je moet er 1 kiezen. (Of allebei niet dat kan ook)

Succes.

Reageer