Skip to main content
Vraag

vragenlijst wat vinden meiden leuk( aan jongens)

• September 15, 2025
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben een jonge van 16 en ben benieuwd wat vinden meiden leuk aan jongens daarvoor deze vragen lijst en ik zou het leuk vinden als je deze wilt invullen

1. Hoe oud ben je?

2. Wat voor soort kleding vinden jullie goed staan bij jongens?

3. Wat voor lichaams type vinden jullie mooi (gespierd, slank, etc.)?

4. Wat voor geurtjes vinden jullie lekker ruiken ?

5. Wat voor eigenschappen vallen jullie op?

6. Wat zijn volgens jullie echte red vlags ?

7. Wat vinden jullie nog meer belangrijk ?

8. Nog meer toetevoegen?

9. Nog vragen naar mij?

Bedankt voor het invullen ik hoop dat jullie hem leuk vonden

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 15, 2025

1. Hoe oud ben je? | 14

2. Wat voor soort kleding vinden jullie goed staan bij jongens? | Verschilt per jongen

3. Wat voor lichaams type vinden jullie mooi (gespierd, slank, etc.)? | Verschilt per jongen

4. Wat voor geurtjes vinden jullie lekker ruiken ? | Uhh geen idee 

5. Wat voor eigenschappen vallen jullie op? | Als iemand lief en zorgzaam is

6. Wat zijn volgens jullie echte red vlags ?  | Iemand die wilt bepalen wat je doet

7. Wat vinden jullie nog meer belangrijk ? | Dat hij aandacht heeft voor dingen die ik zeg en om mij geeft.

8. Nog meer toetevoegen?

9. Nog vragen naar mij?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 16, 2025

1. Hoe oud ben je?       13

2. Wat voor soort kleding vinden jullie goed staan bij jongens?    all black outfit , under armour maar verschilt per jongen eigenlijk

3. Wat voor lichaams type vinden jullie mooi (gespierd, slank, etc.)?     een beetje gespierd en niet dik maar ook niet slank

4. Wat voor geurtjes vinden jullie lekker ruiken ?       eigenlijk weet ik het niet maar ik jongens echt lekker ruiken

5. Wat voor eigenschappen vallen jullie op?       een beetje overprotective , lief , behulpzaam , stoer

6. Wat zijn volgens jullie echte red vlags ?         als je hygiene niet goed is 

7. Wat vinden jullie nog meer belangrijk ?              dat je zorgt voor je vriendin

8. Nog meer toetevoegen?                                                    nee sorry

9. Nog vragen naar mij?                                               mag ik vragen hoe jij eruit ziet gwn uiterlijk niks raars

• September 22, 2025

1. Hoe oud ben je?  15

2. Wat voor soort kleding vinden jullie goed staan bij jongens?  Ofwel sport(ieve) kleding met sneakers, ofwel jeans en shirt

3. Wat voor lichaams type vinden jullie mooi (gespierd, slank, etc.)?  Slank alhoewel je geen sportman hoeft te zijn

4. Wat voor geurtjes vinden jullie lekker ruiken ?  Allerlei van Axe (geen deo maar body spray en niet te veel) (maar ik vind een jonge sws al lekker ruiken meestal) maar géééén patchouli please!

5. Wat voor eigenschappen vallen jullie op?  beetje vlot, stoer en lief tegelijk. Geen macho gedoe. Beetje speels

6. Wat zijn volgens jullie echte red vlags ?  macho, bruut, denken dat je belangrijk bent, over niks kunnen praten, onbegrijpelijk zijn, alleen maar seks willen maar er eig niks van terecht brengen, slechte hygiene (vuile oren meestal helaas)

7. Wat vinden jullie nog meer belangrijk ?  dat je niet bij je vrienden gaat opscheppen over je vriendin, of verwacht dat ik de hele tijd rond je nek hang

8. Nog meer toetevoegen?  nop

9. Nog vragen naar mij?  vul dit ook zelf in maar dan over meisjes (of jongens)