Skip to main content

Vragenlijst voor jongens en meisjes; Wat liever?

• January 20, 2013
  • 182 reacties
  • 50459 Bekeken

Toon eerste bericht

182 reacties

L.T
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 27, 2025

Hoihoi, ik heb wat vragen voor jongens en meisjes:

Wat willen jullie liever bij een meisje/jongen?

1. een lang of wat kleiner meisje/jongens?  langer ik zweer lange jongens zijn zo...

2. (deze vraag is alleen voor jongens) Veel make-up, weinig make-up of de naturelle-look? 

3. Dunnere, vollere, of dikkere meisjes/jongens? voor mij persoonlijk heb ik het liefst gespierdere jongens en anders wat vollere jongens want dun is gewoon niet echt mijn ding

4. Welke haarkleur? Alles is goed

5. Welke haarsoort? (Stijl, gekruld, slag) Alles is goed

6. Welke kleur ogen? Alles is goed

7. lang of kort haar? Licht er aan wat je bedoelt met lang maar ik vind eig middenscheiding lengte de max verder is alles prima

8. Wat moet zijn/haar innerlijk zijn? Hij moet goed naar me kunnen luisteren en me laten lachen en ik wil ook graag iemand waar bij ik gwn mn ding kan doen en behulpzaam zijn, niet alleen naar mij

9. Hoe zou je willen dat ze/hij met je flirt? Beetje speels met me praten en me koosnaampjes geven enz

10. Wat vind je juist verschrikkelijk ? (bijv, vies doen, arrogant zijn, je vrienden haten, roddelen zoiets.) Als iemand stoer gaat doen of gaat flexen met dingen die hij niet heeft en je moet echt niet streng gaan doen of me dingen opdringen zoals” ik hou van jou” en ik reageer dan”aww je bent zo lief” en dan boos worden als ik het niet terug zeg

11. Moet ze/hij iets goed kunnen? Nee maar ik vind het wel altijd geweldig als hij actief bezig is met bijv dingen helpen dragen of weet ik veel tuinieren fz

12. Nog iets overig? 

13. Wat is je leeftijd en geslacht? Meisje 14

BEDANKT !

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2025

1. een lang of wat kleiner meisje/jongens? Het liefst even lang mr ik ben nogal lang 171 dus dat is wel moeilijk mr kleiner is ni erg

2. (deze vraag is alleen voor jongens) Veel make-up, weinig make-up of de naturelle-look? Weinig

3. Dunnere, vollere, of dikkere meisjes/jongens? Maakt niet heel veel uit mr voller is wel prima

4. Welke haarkleur? Niet erg

5. Welke haarsoort? (Stijl, gekruld, slag) Slag lijkt me leuk

6. Welke kleur ogen? Dat boeit me echt niks

7. lang of kort haar? Liefst gewoon normaal lang niet te

8. Wat moet zijn/haar innerlijk zijn? Aardig, eerlijk, ze geeft om mij en kan geheimen bewaren

9. Hoe zou je willen dat ze/hij met je flirt? Aanraken?? Kuffelen??? geen idee eig

10. Wat vind je juist verschrikkelijk ? (bijv, vies doen, arrogant zijn, je vrienden haten, roddelen zoiets.) Een hele dominante meisje die arrogant is en overal om roddelt

11. Moet ze/hij iets goed kunnen? Lief zijn

12. Nog iets overig? Niet te moeilijk doen over alles gwn jezelf zijn

13. Wat is je leeftijd en geslacht? Jongen 13 jaar

• May 4, 2025

1. een lang of wat kleiner meisje/jongens? Maakt me echt niet uit

2. (deze vraag is alleen voor jongens) Veel make-up, weinig make-up of de naturelle-look? Weinig

3. Dunnere, vollere, of dikkere meisjes/jongens? Dit maakt me ook niet echt uit zolang het maar geen olifant is ofzo

4. Welke haarkleur?  Boeit me ook niet

5. Welke haarsoort? (Stijl, gekruld, slag) Lees nr 4

6. Welke kleur ogen?  ​​​​​​Maakt niet uit

7. lang of kort haar?  Liefst lang maar kort is ook goed

8. Wat moet zijn/haar innerlijk zijn? Leuk,lief, aardig, begrijpt me, ik kan alles kwijt en heeft tijd voor me

9. Hoe zou je willen dat ze/hij met je flirt?  Gewoon aardig denk ik

10. Wat vind je juist verschrikkelijk ? (bijv, vies doen, arrogant zijn, je vrienden haten, roddelen zoiets.)  Makeup vrienden haten 

11. Moet ze/hij iets goed kunnen? Nee hoeft niet Per se

12. Nog iets overig? Gewoon aardig open en ze moet ook van mij houden

13. Wat is je leeftijd en geslacht?12, jongen

BEDANKT !

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 5, 2025

1. een lang of wat kleiner meisje/jongens? lang

2. (deze vraag is alleen voor jongens) Veel make-up, weinig make-up of de naturelle-look? /

3. Dunnere, vollere, of dikkere meisjes/jongens? ik ben zelf ook vol maar ik vind dun wel mooier

4. Welke haarkleur? BLOND (of bruin)

5. Welke haarsoort? (Stijl, gekruld, slag) gekruld en slag vind ik  het mooist

6. Welke kleur ogen? maakt niet uit

7. lang of kort haar? kort

8. Wat moet zijn/haar innerlijk zijn? lief, grappig, loyaal, respect 

9. Hoe zou je willen dat ze/hij met je flirt? beetje laten zien dat hij me echt leuk vind 

10. Wat vind je juist verschrikkelijk ? (bijv, vies doen, arrogant zijn, je vrienden haten, roddelen zoiets.) anderen  omlaag halen om jezelf beter te laten voelen 

11. Moet ze/hij iets goed kunnen? goed luisteren/ en gezellig kunnen kletsen

12. Nog iets overig? nope

13. Wat is je leeftijd en geslacht? 13 jaar en een meisje 

BEDANKT !

• Net nieuw
  • May 6, 2025

1. een lang of wat kleiner meisje/jongens? Wat langere jongens het liefst, rond de 1.80.

2. (deze vraag is alleen voor jongens) Veel make-up, weinig make-up of de naturelle-look? -

3. Dunnere, vollere, of dikkere meisjes/jongens? Dunner-normaal, wat gezonde spieren mogen altijd, maar dan meer van normaal sporten, niet de sportschool ofzo.

4. Welke haarkleur? Bruin of blond, geen voorkeur daartussen.

5. Welke haarsoort? (Stijl, gekruld, slag) Steil of van die losse krullen

6. Welke kleur ogen? maakt niet uit, wat het best staat verschilt per persoon

7. lang of kort haar? kort

8. Wat moet zijn/haar innerlijk zijn? lief, verzorgend, slim, niet te serieus dus wel open voor een grapje

9. Hoe zou je willen dat ze/hij met je flirt? onschuldig plagerig, het moet niet te snel gaan

10. Wat vind je juist verschrikkelijk ? (bijv, vies doen, arrogant zijn, je vrienden haten, roddelen zoiets.)roken en vapen, als hij me voor van alles uitscheldt, wisselvallig gedrag.

11. Moet ze/hij iets goed kunnen? persoonlijkheid is belangrijker dan vaardigheden

12. Nog iets overig? -

13. Wat is je leeftijd en geslacht? meisje van 15

BEDANKT !

Anoniempje030
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 15, 2025

een lang of wat kleiner meisje/jongens?  Denk kleiner meisje

2. (deze vraag is alleen voor jongens) Veel make-up, weinig make-up of de naturelle-look?
Meer naturelle
3. Dunnere, vollere, of dikkere meisjes/jongens?
Ik denk dunner
4. Welke haarkleur?
Blond
5. Welke haarsoort? (Stijl, gekruld, slag)
Maakt niet uit
6. Welke kleur ogen?
Maakt ook niet uit
7. lang of kort haar?
Lang
8. Wat moet zijn/haar innerlijk zijn?
Gwn aardig
9. Hoe zou je willen dat ze/hij met je flirt?
Gwn misschien een beetje plagen ofz 
10. Wat vind je juist verschrikkelijk ? (bijv, vies doen, arrogant zijn, je vrienden haten, roddelen zoiets.)
Ja gwn hinderlijk zijn
11. Moet ze/hij iets goed kunnen?
Nee hoeft niet persee 
12. Nog iets overig?
Nee
13. Wat is je leeftijd en geslacht? 14 man

• October 26, 2025

1. een lang of wat kleiner meisje/jongens? maakt niet uit

2. (deze vraag is alleen voor jongens) Veel make-up, weinig make-up of de naturelle-look? moeten ze zelf weten

3. Dunnere, vollere, of dikkere meisjes/jongens?maakt niet veel uit

4. Welke haarkleur? is niet belangrijk

5. Welke haarsoort? (Stijl, gekruld, slag)gekruld, slag vind ik het mooist

6. Welke kleur ogen?maakt niet uit

7. lang of kort haar?mag allebij als het maar niet zo kort is als een jonegn

8. Wat moet zijn/haar innerlijk zijn?...

9. Hoe zou je willen dat ze/hij met je flirt?maakt niet uit heb daar nog geen ervaring mee

10. Wat vind je juist verschrikkelijk ? (bijv, vies doen, arrogant zijn, je vrienden haten, roddelen zoiets.)
dat ze alleen om het uiterlijk gaat en niet om hoe aardig ik ben bijv
11. Moet ze/hij iets goed kunnen?aardig zijn

12. Nog iets overig?nope

13. Wat is je leeftijd en geslacht? 13 jaar .jongen