Vraag

Vragenlijst voor jongens

  • 28 September 2020
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy boys, ik heb een vragenlijst voor jullie.

ps: het gaat over meisjes!

 

  1. Hoe oud ben je?
  2. op wat voor type meisjes vallen jullie?
  3. Ben je al ontgroend?
  4. vinden jullie het erg als meisjes Striae of andere littekens hebben?
  5. Vinden jullie nu iemand leuk?
  6. Moet zij of jij de 1e stap nemen?
  7. Op een rustig plekje zonsondergang of naar de bioscoop als date?
  8. Maakt het uit hoeveel een meisje weegt?
  9. Wat vinden jullie het stomste aan meisjes?
  10. Zoenen op 1e date of niet?
  11. Hoe laat jij aan een meisje merken dat je haar leuk vindt?
  12. Moet een meisje jou als eerste zoenen of doe jij dat?
  13. Complimentjes krijgen of niet?
  14. Ben je verlegen of niet?
  15. Hoevaak wil je dat een meisje je appt en wanneer is het genoeg?
  16. Een verlegen meisje of een meisje die ook brutaal kan zijn?
  17. Door wat krijg je vlinders in je buik wat een meisje doet?
  18. Praten jongens met elkaar over meisjes die ze leuk vinden?
  19. Heb je nog tips voor meisjes, die een jongen leuk vinden?
  20. wat is volgens jou de perfecte date?

Heel erg bedankt voor het invullen!

xx


4 reacties

Heyy boys, ik heb een vragenlijst voor jullie.

ps: het gaat over meisjes!

 

  1. Hoe oud ben je? 18
  2. op wat voor type meisjes vallen jullie? Niet per se echt een type, kan iedereen zijn, als ze maar vriendelijk is. Humor heeft. Geïnteresseerd in anderen is. 
  3. Ben je al ontgroend? Ja
  4. vinden jullie het erg als meisjes Striae of andere littekens hebben? Nee absoluut niet
  5. Vinden jullie nu iemand leuk? Nee
  6. Moet zij of jij de 1e stap nemen? Dat maakt niet veel uit, als de stap maar gezet wordt 
  7. Op een rustig plekje zonsondergang of naar de bioscoop als date? Rustig plekje
  8. Maakt het uit hoeveel een meisje weegt? Niet per se, ookal hecht ik zelf wel waarde aan redelijk gezond leven, iemand die dan 20 kilo weegt of iemand die 400 kilo weegt wordt dan gewoon moeilijk om mee te leven. 
  9. Wat vinden jullie het stomste aan meisjes? Niets per se aan meisjes, tuurlijk zijn er eigenschappen van mensen in het algemeen zoals onvriendelijkheid of onbetrouwbaarheid wat mensen onaantrekkelijk maakt
  10. Zoenen op 1e date of niet? Kan. Als het goed voelt op dat moment, waarom niet? 
  11. Hoe laat jij aan een meisje merken dat je haar leuk vindt? Ik denk dat ik nogal awkward (omdat het onnatuurlijk voor mij is) heel erg veel aandacht aan haar besteedt
  12. Moet een meisje jou als eerste zoenen of doe jij dat? Nogmaals, hangt af van het moment. Het zou niet uit moeten maken wie wat doet. 
  13. Complimentjes krijgen of niet? Lijkt me opzich leuk. Weet je tenminste dat je wordt gewaardeerd in een relatie
  14. Ben je verlegen of niet? Meestal wel
  15. Hoevaak wil je dat een meisje je appt en wanneer is het genoeg? Zo vaak als ze wilt. Denk dat ze het wel merkt als het genoeg is. Andersom trouwens ook. 
  16. Een verlegen meisje of een meisje die ook brutaal kan zijn? Beide. 
  17. Door wat krijg je vlinders in je buik wat een meisje doet? Iets doet wat ook boven haar comfortzone ligt. Dus echt haar best doen voor iets. Of voor mij persoonlijk. 
  18. Praten jongens met elkaar over meisjes die ze leuk vinden? Zeker! 
  19. Heb je nog tips voor meisjes, die een jongen leuk vinden? Jongens zijn ook verlegen en hebben ook emoties. Wij twijfelen ook over jullie gevoelens. Als wij niet een stap zetten, is het soms omdat we dat niet durven, wat een meisje dan kan doen is zelf die stap zetten. Haar best doen. Overduidelijk laten merken dat ze geïnteresseerd is in jou alleen. 
  20. wat is volgens jou de perfecte date? Iets waar beide mensen zich compleet comfortabel bij voelen. Dat kan 'gewoom' thuis op de bank samen een film kijken, dat kan ook uit een helikopter springen zijn. Hangt af van de personen. 

Heel erg bedankt voor het invullen!

xx

 

Heyy boys, ik heb een vragenlijst voor jullie.

ps: het gaat over meisjes!

 

  1. Hoe oud ben je? 16 jaar
  2. op wat voor type meisjes vallen jullie? Klein, cute
  3. Ben je al ontgroend? Ja
  4. vinden jullie het erg als meisjes Striae of andere littekens hebben? Nee
  5. Vinden jullie nu iemand leuk? Ja
  6. Moet zij of jij de 1e stap nemen? Maakt niet uit, maar ik doe het eig wel gewoon
  7. Op een rustig plekje zonsondergang of naar de bioscoop als date? Beide leukk
  8. Maakt het uit hoeveel een meisje weegt? Nee, alleen te vind ik ook weer niet aantrekkelijk
  9. Wat vinden jullie het stomste aan meisjes? Soms kunnen ze echt je hart breken en een bitch zijn xD
  10. Zoenen op 1e date of niet? Sure
  11. Hoe laat jij aan een meisje merken dat je haar leuk vindt? Als ik een meisje echt leuk vind ben ik clingy af
  12. Moet een meisje jou als eerste zoenen of doe jij dat? Ik doe dat
  13. Complimentjes krijgen of niet? Ja altijd leuk c:
  14. Ben je verlegen of niet? Nope
  15. Hoevaak wil je dat een meisje je appt en wanneer is het genoeg? Als ik veel van haar houd, heel vaak graag
  16. Een verlegen meisje of een meisje die ook brutaal kan zijn? Eerste
  17. Door wat krijg je vlinders in je buik wat een meisje doet? Oh ik heb echt heel veel, Oogcontact, als ze haar hoofd een beetje tilt, prachtig haar heeft, mij opeens knuffelt en nog 1000 andere dingen
  18. Praten jongens met elkaar over meisjes die ze leuk vinden? Jawel hoor
  19. Heb je nog tips voor meisjes, die een jongen leuk vinden? Vergeet het als het een klootzak is die aan de wiet zit en toch je hart gaat breken, veel jongens dus
  20. wat is volgens jou de perfecte date? Thuis films kijken en de hele tijd knuffelen.

Heel erg bedankt voor het invullen!

xx

 

Heyy boys, ik heb een vragenlijst voor jullie.

ps: het gaat over meisjes!

 

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. op wat voor type meisjes vallen jullie? Van alles, wel redelijk standaard-ish: liefst blond of bruin, beetje middel booty (is dat een beledigend woord?) oogkleur maakt niet uit, aardig, lief, behulpzaam, humor, niet groter dan mij
  3. Ben je al ontgroend? Nee
  4. vinden jullie het erg als meisjes Striae of andere littekens hebben? Nee dat denk ik niet, kan je niks aan doen!
  5. Vinden jullie nu iemand leuk? Ja
  6. Moet zij of jij de 1e stap nemen? Maakt niet uit maar vind hij-moet-de-eerste-stap-zetten-meiden niet heel tof
  7. Op een rustig plekje zonsondergang of naar de bioscoop als date? Beiden ? Rustig plekje is goed voor de diepgang, bioscoop is goed om in een wat relaxte sfeer samen wat te doen
  8. Maakt het uit hoeveel een meisje weegt? No offense maar ik ben niet zo van stevige meiden of curvy (maar ook zeker niet anorexia dun hoor!)
  9. Wat vinden jullie het stomste aan meisjes? Ze lullen alles door aan vriendinnen, je kan moeilijk een 1 op 1 vertrouwelijk gesprek hebben als je nog geen relatie heb of vrienden bent
  10. Zoenen op 1e date of niet? Ligt aan de sfeer, als het niet lekker loopt niet doen denk
  11. Hoe laat jij aan een meisje merken dat je haar leuk vindt? Ik heb nogal lang vastgehouden aan iemand die niet met mij wilde dus ik zou mijn tips niet gebruiken maar: veel snappen en appen, oogcontact zoeken, opbiechten via een briefje (ik was toen overloaded van verliefdheid en deed allemaal dit soort rare dingen...)
  12. Moet een meisje jou als eerste zoenen of doe jij dat? Depends
  13. Complimentjes krijgen of niet? Sowieso, wederzijds :)
  14. Ben je verlegen of niet? Na mijn lange incident durf ik niet snel meer met iemand over verliefdheid te praten. Ik heb eigenlijk 1 vriend met wie ik alles deel maar ben nog steeds te bang om naar een meisje toe te stappen
  15. Hoevaak wil je dat een meisje je appt en wanneer is het genoeg? Elke avond gesprekken is voor mij prima, daar heb ik geen probleem mee
  16. Een verlegen meisje of een meisje die ook brutaal kan zijn? Niet te verlegen, beetje brutaal kan geen kwaad
  17. Door wat krijg je vlinders in je buik wat een meisje doet? Lief zijn (kan ook op app of snap), persoonlijke snaps sturen, oogcontact met lachen, iig beetje flirterig
  18. Praten jongens met elkaar over meisjes die ze leuk vinden? Ik persoonlijk niet veel meer omdat ik vrienden heb bij wie dat gewoon niet zo goed past, ik heb een wat oudere vriend met wie ik vaak app aan wie ik juist heel veel over dit onderwerp praat
  19. Heb je nog tips voor meisjes, die een jongen leuk vinden? Zet gewoon de stap, wacht niet af tot hij het gaat doen uit principes ofzo, flirt een beetje, dan kan je als meisje die jongen al vrij snel aan de haak slaan denk ik
  20. wat is volgens jou de perfecte date? Perfect weet ik niet maar ik heb eigenlijk 3 scenario’s​​​​​
  1. bioscoop avondje
  2. Rustig plekje in natuur, evt sterren kijken oid
  3. avond thuis Netflix kijken en gewoon relax op de bank beetje praten enzo

Heel erg bedankt voor het invullen!

xx

 

Reputatie 4
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. op wat voor type meisjes vallen jullie? Niet te vol normale borsten normale kont ogen maakt me niet uit blond bruin of zwart haar niet langer dan mij ik ben 1,86 aardig zacht lief grappig
  3. Ben je al ontgroend? Nee
  4. vinden jullie het erg als meisjes Striae of andere littekens hebben? Nee
  5. Vinden jullie nu iemand leuk? Ja
  6. Moet zij of jij de 1e stap nemen? Gaat toch niet gebeuren
  7. Op een rustig plekje zonsondergang of naar de bioscoop als date?  Bioscoop dan hoef je niet te veel te praten anders word t te awkward op de eerste date
  8. Maakt het uit hoeveel een meisje weegt? Nee zolang ze maar niet te vol is
  9. Wat vinden jullie het stomste aan meisjes? Niks echt aan meisjes zelf licht meer aan persoon
  10. Zoenen op 1e date of niet? Hangt ervan af of het klikt als het heel goed klikt maybe 
  11. Hoe laat jij aan een meisje merken dat je haar leuk vindt? Aardiger tegen haar zijn 
  12. Moet een meisje jou als eerste zoenen of doe jij dat? Waarneer je er beiden klaar voor bent 
  13. Complimentjes krijgen of niet? Ja 
  14. Ben je verlegen of niet? Ja
  15. Hoevaak wil je dat een meisje je appt en wanneer is het genoeg? Zo vaak als zij wil. Mij boeit het niet echt
  16. Een verlegen meisje of een meisje die ook brutaal kan zijn? Verlegen ben ik zelf ook
  17. Door wat krijg je vlinders in je buik wat een meisje doet? Flirten naar elkaar laggen grappen maken
  18. Praten jongens met elkaar over meisjes die ze leuk vinden? Ja
  19. Heb je nog tips voor meisjes, die een jongen leuk vinden? Zeg het gwn als die jongen hetzelfde over jou denkt zal die je t  iet vragen omdat ie niet durft
  20. wat is volgens jou de perfecte date? Bioscoop (zelf betalen voor beide) haar naar huis toe lopen al pratend en ik weet t erg simpel maar ik ben niet echt creatief

 

Reageer