Vraag

vragenlijst voor jongens!

  • 19 April 2020
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, ik ben super benieuwd naar waar jongens naar kijken bij meisjes enzo dus ik hoop dat de jongens hier deze korte vragenlijst voor mij kunnen invullen :) 

  1. hoe oud ben je?
  2. hoeveel leeftijdsverschil mag er zijn in een relatie (volgens jou)?
  3. welke haar kleur vind je het mooiste bij een meisje?
  4. wat vind je aantrekkelijk qua uiterlijk bij een meisje?
  5. wat vind je aantrekkelijk qua innerlijk/gedrag?
  6. Is het erg als een meisje puistjes heeft?
  7. Wat vind je ervan als een meisje niet zo grote billen/borsten heeft? 
  8. wat vind jij een enorme afknapper of heel onaantrekkelijk bij een meisje?
  9. waar kijk je het eerste naar als je een meisje ziet?
  10. Wat vind je een leuke outfit bij een meisje?
  11. Is het erg als een meisje geen sport doet?

6 reacties

Heyo,

  1. hoe oud ben je? Ik ben 16 jaar.
  2. hoeveel leeftijdsverschil mag er zijn in een relatie (volgens jou)? minder jarige max 2. Volwassenen liefst ook 2-8 denk ik. 
  3. welke haar kleur vind je het mooiste bij een meisje? Zwart, bruin, donkerblond.
  4. wat vind je aantrekkelijk qua uiterlijk bij een meisje?  Haar, Huid, en Ogen.
  5. wat vind je aantrekkelijk qua innerlijk/gedrag? Humor, Verlegen, of mega hyper, Jonge gevoel, niet alles zo serieus bekijken.
  6. Is het erg als een meisje puistjes heeft? Nope we zijn allemaal tieners. De een heeft het meer dan de ander. So what?
  7. Wat vind je ervan als een meisje niet zo grote billen/borsten heeft?  Awesome! Voor mij hoeft het niet. Allemaal groot, groter, grootst. Nope not for me lol
  8. wat vind jij een enorme afknapper of heel onaantrekkelijk bij een meisje? Pure arrogantie, of dat ze zichzelf zo fantastisch vindt, en meisjes die alleen uit zijn op iemand roem of geld.  I hate it.
  9. waar kijk je het eerste naar als je een meisje ziet? Ogen, Haren en Huid. 
  10. Wat vind je een leuke outfit bij een meisje?  I don't know. Een spijkerbroek met shirtje is al cool. Of wat dan ook.  Alles staat goed toch?
  11. Is het erg als een meisje geen sport doet? Nope totaal geen probleem mee. Doe lekker wat je wilt. En wie weet gaat ze mee sporten met als haar vriendje ook sport. Ik heb me vriendin al overgehaald om samen te sporten op dinsdag (buiten: fietsen en hardlopen). Vind ze het niks dan is dat goed je moet doen waar je je goed in voelt.

See ya!

Spookyzx. 

Hoii, ik ben super benieuwd naar waar jongens naar kijken bij meisjes enzo dus ik hoop dat de jongens hier deze korte vragenlijst voor mij kunnen invullen :) 

  1. hoe oud ben je?14
  2. hoeveel leeftijdsverschil mag er zijn in een relatie (volgens jou)?kwn e jaar of 6-7 fz
  3. welke haar kleur vind je het mooiste bij een meisje? Bruin
  4. wat vind je aantrekkelijk qua uiterlijk bij een meisje? Blauwe ogen+ niet te groot
  5. wat vind je aantrekkelijk qua innerlijk/gedrag?behulpzaam+grappig
  6. Is het erg als een meisje puistjes heeft? Nee hoor! Is toch gewoon menselijk
  7. Wat vind je ervan als een meisje niet zo grote billen/borsten heeft? Dikke boeie innerlijk is belangrijk
  8. wat vind jij een enorme afknapper of heel onaantrekkelijk bij een meisje? Te veel make-up
  9. waar kijk je het eerste naar als je een meisje ziet? Idk denk gedrag
  10. Wat vind je een leuke outfit bij een meisje?jeans met hoodie is prima
  11. Is het erg als een meisje geen sport doet? Doe zelf gene dus dikke boeie

Groetjes

Kaas123

 

  • hoe oud ben je? 15
  • hoeveel leeftijdsverschil mag er zijn in een relatie (volgens jou)? 5 jaar ofzo
  • welke haar kleur vind je het mooiste bij een meisje? blond, dokerblond, bruin
  • wat vind je aantrekkelijk qua uiterlijk bij een meisje? de ogen en een leuk (aardig) gezichtje
  • wat vind je aantrekkelijk qua innerlijk/gedrag? aardig en humor
  • Is het erg als een meisje puistjes heeft? nope, hebben we allemaal last van toch
  • Wat vind je ervan als een meisje niet zo grote billen/borsten heeft? geen probleem
  • wat vind jij een enorme afknapper of heel onaantrekkelijk bij een meisje? arrogantie
  • waar kijk je het eerste naar als je een meisje ziet? de ogen
  • Wat vind je een leuke outfit bij een meisje? idk, jeans en hoodie ofzo
  • Is het erg als een meisje geen sport doet? nee hoor
Reputatie 3
Badge +4

Hoii, ik ben super benieuwd naar waar jongens naar kijken bij meisjes enzo dus ik hoop dat de jongens hier deze korte vragenlijst voor mij kunnen invullen :) 

  1. hoe oud ben je? 16
  2. hoeveel leeftijdsverschil mag er zijn in een relatie (volgens jou)? 2
  3. welke haar kleur vind je het mooiste bij een meisje? Bruin of blond 
  4. wat vind je aantrekkelijk qua uiterlijk bij een meisje? Uitstraling van haar gezicht en dat ze er verdord uit ziet
  5. wat vind je aantrekkelijk qua innerlijk/gedrag? Humor sociaal en wil dingen doen
  6. Is het erg als een meisje puistjes heeft? Nee
  7. Wat vind je ervan als een meisje niet zo grote billen/borsten heeft? Maakt mij niet uit als ze het wel heeft is het leuk
  8. wat vind jij een enorme afknapper of heel onaantrekkelijk bij een meisje? Heel erg dun en stinken
  9. waar kijk je het eerste naar als je een meisje ziet? Gezicht e
  10. Wat vind je een leuke outfit bij een meisje? Jurk of rokje met t shirt
  11. Is het erg als een meisje geen sport doet? Nee vind ik wel jammer

 

Hey!

Hier zijn mijn antwoordne

  1. hoe oud ben je? Ik ben 16 jaar oud
  2. hoeveel leeftijdsverschil mag er zijn in een relatie (volgens jou)? Ik vind dat 2 jaar moet kunnen. Hiermee bedoel ik wel 2 jaar ouder, 2 jaar jonger is in mijn leeftijdscategorie erg veel.
  3. welke haar kleur vind je het mooiste bij een meisje? Het maakt me niets uit.
  4. wat vind je aantrekkelijk qua uiterlijk bij een meisje? Lang haar, niet lang
  5. wat vind je aantrekkelijk qua innerlijk/gedrag? Als ze niet zoals de meeste meiden van tegenwoordig emo gaan doen en aardig is. Ze moet niet hc zijn.
  6. Is het erg als een meisje puistjes heeft? Een beetje? Nee hoor, dat verdwijnd vanzelf weer.
  7. Wat vind je ervan als een meisje niet zo grote billen/borsten heeft?  Ik val meer op meisjes die dat niet hebben. Ik vind het prima als ze het hebben maar mij maakt het niks uit.
  8. wat vind jij een enorme afknapper of heel onaantrekkelijk bij een meisje? Als ze arrogant zijn, zichzelf beter voelen dan anderen. Oftewel hc.
  9. waar kijk je het eerste naar als je een meisje ziet? Haar ogen, je kan veel emoties zien in de ogen van iemand.
  10. Wat vind je een leuke outfit bij een meisje? Een oversised hoodie met een leuke jeans en vans.
  11. Is het erg als een meisje geen sport doet? Nee hoor, dit maakt me niets uit. Ik doe zelf ook alleen maar aan fitness.

Groetjes,

 

Jack

Hoii, ik ben super benieuwd naar waar jongens naar kijken bij meisjes enzo dus ik hoop dat de jongens hier deze korte vragenlijst voor mij kunnen invullen :) 

  1. hoe oud ben je? 14
  2. hoeveel leeftijdsverschil mag er zijn in een relatie (volgens jou)? Weet niet 
  3. welke haar kleur vind je het mooiste bij een meisje? Blond en bruin 
  4. wat vind je aantrekkelijk qua uiterlijk bij een meisje? Heb geen voorkeur 
  5. wat vind je aantrekkelijk qua innerlijk/gedrag? Lief en eerlijk 
  6. Is het erg als een meisje puistjes heeft? Nee
  7. Wat vind je ervan als een meisje niet zo grote billen/borsten heeft? Niet erg
  8. wat vind jij een enorme afknapper of heel onaantrekkelijk bij een meisje? Veel schelden
  9. waar kijk je het eerste naar als je een meisje ziet? Gezicht 
  10. Wat vind je een leuke outfit bij een meisje? Verschillend
  11. Is het erg als een meisje geen sport doet? Nee

 

Reageer