Vraag

Vragenlijst voor jongens

  • 8 February 2020
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Badge

Ik heb een vragenlijst van 10 vragen voor jongens die op meisjes vallen. Graag eerlijk!

  1. hoe oud ben je?
  2. Hoe laat jij een meisje dat je leuk vindt merken dat je haar leuk vindt?
  3. Wat is belangrijk bij een meisje? ->Als je 100% hebt om te verdelen hoeveel procent gaat dan naar uiterlijk en hoeveel naar innerlijk ? (Stel je vindt het heel belangrijk dat een meisje grote billen heeft en minder hoe haar persoonlijkheid is doe je 70% uiterlijk en 30% innerlijk)
  4. Wat zou je doen op een date?
  5. Waar knap je op af?
  6. Wat vind je aantrekkelijk?
  7. Val je op meisjes die jonger, ouder of ongeveer even oud zijn?
  8. Op welke leeftijd ben je toe aan sex met je vriendin ?
  9. Hoelang moet een relatie duren om sex te hebben?
  10. Zou je een condoom gebruiken bij de sex?

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb een vragenlijst van 10 vragen voor jongens die op meisjes vallen. Graag eerlijk!

  1. hoe oud ben je? 14
  2. Hoe laat jij een meisje dat je leuk vindt merken dat je haar leuk vindt? gewoon erop afstappen of haar appen dat ik haar leuk vind
  3. Wat is belangrijk bij een meisje? ->Als je 100% hebt om te verdelen hoeveel procent gaat dan naar uiterlijk en hoeveel naar innerlijk ? (Stel je vindt het heel belangrijk dat een meisje grote billen heeft en minder hoe haar persoonlijkheid is doe je 70% uiterlijk en 30% innerlijk) 40%uiterlijk en 60%innerlijk
  4. Wat zou je doen op een date? picknicken en dan in het gras gaan liggen en kusjes gevenn
  5. Waar knap je op af? als ze rookt of hard to get doet
  6. Wat vind je aantrekkelijk? als ze cute lacht en graag met mij wil zijn met zn tweeen
  7. Val je op meisjes die jonger, ouder of ongeveer even oud zijn? ongeveer even oud of iets ouder, max 1,5 jaar
  8. Op welke leeftijd ben je toe aan sex met je vriendin ? ik denk 15,16
  9. Hoelang moet een relatie duren om sex te hebben? een paar maanden, 3 ofzo
  10. Zou je een condoom gebruiken bij de sex? tuurlijk, meisjes hoeven niet meteen zwanger te worden

 

Reageer