vragenlijst MASSAGE voor jongens en meiden

  • 23 August 2020
  • 4 reacties
  • 946 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

Ik heb hier een vragenlijst omdat ik fan ben van massages, en benieuwt naar jullie andwoorden ben

1. Jongen of meisje?

2. Leeftijd?

3. Geef je wel eens een massage?

4. Krijg je wel eens een massage?

5. Aan wie geef je een massage?

6. Door wie word je gemasseert?

7. Welke delen masseer je, en doe je dat als er nog kleren overheen zitten of gewoon zonder?

8. Welke delen masseer je het liefste? Masseer je liever een vet deel (bijv. Bovenbeen) if een iets dunner gedeelte (bijv. Arm)

9. Wat vinden je ouders, familieleden of verzorgers ervan dat je masseert?

10. Gebruiken jullie massageolie?

11. Hoe masseren jullie iemand bijv. rug, zit of ligt die persoon dan?

12. Kijken jullie massagevideo's om beter te worden?

13. Waar geven jullie de massages? (Ruimte bijv. Slaapkamer)

14 doen jullie vaak iemand masseren, hoe vaak?

15 masseren jullie altijd een iemand of ook meerdere?

16. Geven degene die je hebt gemasseert ook wat terug bijv. geld of ook een massage terug?

17. Word je vaak gemasseert?

18. Waar word je gemasseert, en doe je op die plekken ook je kleding uit?

19 in wat voor ruimte word je gemasseert?

20. Lig of zit je onder een massage?

21. Word je altijd door een iemand gemasseert of door meerdere?

22. Wat vinden je ouders, familieleden, verzorgers en vrienden ervan?

23.Geef je degene die je heeft gemasseert ook wat terug bijv. Geld of ook een massage?

24. Word je gemaseert met massageolie?

25 Vragen jullie altijd zelf om een massage?

26 stel je altijd zelf voor om iemand te masseren?

27. Worden jullie dan ook wel eens afgewezen? Waarom? (Vraag 25 en 26)

28 Houden jullie van massages, en op welke plekken?

29. Hebben jullie nog tips? (Massage tips of tips om aan iemand te vragen om gemasseert te worden, of diegene te masseren)

30. Hoe ziet degene die je masseert eruit? Gespiert, dun, bruin kleurtje, veel moedervlekken? Erger je eraan als diegene er wat minder knap uit ziet? Zou je bijv. Ook graag een vrij stevig iemand masseren?

Hopelijk geven jullie andwoord, ik ben erg benieuwd!!!💆‍♂️


4 reacties

Als jullie reacties achterlaten zal ik hem zelf ook invullen😉

Hi Anoniemsnoepje,

 

Hallo

Ik heb hier een vragenlijst omdat ik fan ben van massages, en benieuwd naar jullie antwoorden ben

 

ok, cool, ik ga 'm wel even invullen

 

1. Jongen of meisje?

ik ben een jongen

 

2. Leeftijd?

ik ben 17 jaar oud

 

3. Geef je wel eens een massage?

jazeker, meestal zijn het sportmassages, maar soms met een vriend(je) ook wel beetje meer erotisch

 

4. Krijg je wel eens een massage?

ja, zowel sportmassages als beetje erotisch

 

5. Aan wie geef je een massage?

uhm, vaak aan m'n twinbroertje en soms ook aan onze jongere en oudere broer, maar ook wel eens aan een vriend(je)

 

6. Door wie word je gemasseerd?

vaak door mijn twinbroertje en ook wel door onze oudere broer of jongens die fysiotherapie opleiding doen en dan zijn we proefkonijnen. Papa doet soms ook, maar vroeger deed ie meer en soms gaan we ook wel naar een sportmasseur/fysiotherapeut, maar die moeten we betalen en de rest doet het gratis

 

7. Welke delen masseer je, en doe je dat als er nog kleren overheen zitten of gewoon zonder?

in principe hele lichaam, maar vooral benen en liezen en billen. ook wel rug enzo natuurlijk. We fietsen veel en dan is dat wel lekker als iemand dat doet. Bij m'n twin en andere broers enzo meestal gwn bloot, bij die fysio jongens die doen dan een handdoekje over ons kruis omdat ze dat op school leren, maar soms ligt dat in de weg en twin en ik hebben er geen probleem mee als ze daar moeten masseren dat ze dan weghalen even. Bij de sportmasseur doet ie ook wel een handdoekje, maar als je billen moet masseren heb je weinig keus of nou ja dan legt die een handdoekje over onze linkerbil als ie met rechter bezig is en omgekeerd

 

btw bij meer erotische massages met een andere jongen zijn we meestal wel helemaal bloot als we elkaar al kennen dan. Maar ik weet niet of je dat wilde weten. Maar das meer voor een fijn gevoel, dan dat het echt een spiermassage is en meestal doen we ook met happy ending dan. Happy ending kan van alles zijn zoals aftrekken of pijpen of neuken, maar dat heeft niet meer zoveel met massage te maken. Is eigenlijk gewoon seks die begint met strelen, maar ja is wel lekker om te geven of te krijgen

 

8. Welke delen masseer je het liefste? Masseer je liever een vet deel (bijv. Bovenbeen) of een iets dunner gedeelte (bijv. Arm)

idk, ik vind alles wel lekker om te doen bij m'n twin en hij doet bij mij zelfde. Ik vind zijn billen wel nice om te masseren, maar doe net zo lief zijn rug of nek ofzo. Vaakst doen we benen, liezen, billen, omdat we veel fietsen. verder doen we dansen en dan doen we ook meer bovenlichaam

 

voor erotisch massage beetje meer rond die jongens hun piemel en kontje enzo. Binnenkant bovenbenen en van die dingen, maar ook wel tepeltjes, maar das meer er mee spelen en ook met buikje en naveltje. Je kan niet echt een naveltje masseren, maar er wel strelen en likken enzo. Ik weet niet of je dat allemaal wil weten.

 

9. Wat vinden je ouders, familieleden of verzorgers ervan dat je masseert?

sportmassage is gewoon nodig om te doen om geen blessures te krijgen. Vroeger deed papa ons altijd en de fysio/sportmasseur, dus dat weten papa en mama wel dat we elkaar doen en ook dat die fysio jongens het doen. Onze zus deed dat ook wel bij ons, maar die studeert en is niet zo vaak meer thuis. Wel jammer, want ze kan best goed. Ze heeft ook een vriendin die fysio doet en dan deden ze ons tegelijk.

 

over erotische massages weten papa en mama ook wel een beetje, omdat we er wel eens grapjes over maakten. Ze snappen ook wel als we een vriendje hadden dat we seks met ze hebben en dat we dan ook wel seksspelletjes doen. Maar we gaan niet elke keer zeggen wat we met een jongen gedaan hebben. Op onze slaapkamer mogen we dat gewoon doen zolang het niet elke dag met een andere jongen is

 

10. Gebruiken jullie massageolie?

ja, meestal Arnica van Weleda, die hebben we van die jongens van de fysio gekregen of nou ja, die gebruiken die altijd bij ons en als m'n twinbroertje en ik elkaar doen nemen we die ook.

 

bij erotische massage gebruiken we gewoon van kruidvat ofzo, iets wat lekker ruikt. Vaak gebruiken we meer dan echt nodig is haha en dan moeten we daarna wel douchen :stuck_out_tongue:  Of we doen zonder olie en dan strelen is ook wel fijn en geeft niet zo'n troep. Dan kun je ook gewoon weer gelijk je kleren aan trekken daarna

 

11. Hoe masseren jullie iemand bijv. rug, zit of ligt die persoon dan?

we hebben een massagebank/tafel dus voor sportmassage gebruiken we die meestal. Werkt het handigste. Je kan zitten als je de rugleuning beetje omhoog doet, maar kan ook plat natuurlijk. Das zo'n bed met een gat erin waar je je hoofd in kan doen en dus kan blijven ademen, wat wel lekker is als je op je buik ligt.

 

een erotische massage doen meestal in bed en dan zitten we ook wel bloot op die andere jongens en omgekeerd, maar das logisch toch, is soort seks. Dan kun je ook full body rubbing doen of hoe noem je dat als je met je eigen lichaam het lichaam van die ander masseert? Ik bedoel als je niet alleen je handen gebruikt om te masseren, maar je hele lichaam. Soms doen we ook wel in de badkamer met schuim

 

12. Kijken jullie massagevideo's om beter te worden?

niet echt, meestal als zo'n fysio jongen me masseert kijkt twin hoe die het doet en dan probeert ie ook en geeft die jongen nog tips. we zijn al zo vaak gemasseerd dat we wel weten wat de volgorde is en hoe je het moet doen. Die fysio jongens zijn echt wel goed, want voor hun opleiding gaven ze al sportmassages. We kennen ze al van dat ze 16 zijn ofzo en toen deden ze ons ook al. Toen waren wij 14, nu 17 en zij nu 19

 

voor geile massages gebruiken we gewoon onze fantasie. Maakt niet echt uit wat je doet, als het maar lekker is, toch?

 

13. Waar geven jullie de massages? (Ruimte bijv. Slaapkamer)

meestal in onze slaapkamer, die is ruim genoeg voor die massagetafel of anders in bed, das sws geen probleem. Soms ook in de badkamer als we met een leuke jongen zijn

 

14. Doen jullie vaak iemand masseren, hoe vaak?

voor sportmassage doen twin en ik elkaar wel een paar keer week als we zelf moeten doen . Nu in Frankrijk (we zijn nog op vakantie) doen Justin en Christian het meestal. Die kunnen dat goed en we kennen ze al vanaf dat we 5 jaar zijn ofzo. Zelf masseren we ons broertje thuis wel eens maar niet echt heel vaak, zelfde met onze oudere broer.

 

erotische massage kan als we geil zijn en we het willen doen en dat kan best vaak, meerdere keren per week, maar soms ook weken niet. Ligt er ook aan of we een vriendje hebben of er een leuke jongen is die dat wil

 

15. Masseren jullie altijd één iemand of ook meerdere?

verschillend, soms als we met meer jongens zijn en we zijn een beetje ondeugend dan kan er van alles gebeuren

Soms geven we vrienden ook wel eens een sportmassage, maar meestal nemen we ze mee naar ons huis en dan laten we die fysio jongens het doen als ze tijd hebben. Maar we doen wel soms ook vrienden masseren.

Oh ja, als je je ondertussen afvraagt waarom we geen meisjes masseren en meisjes ons, das omdat twin en ik op jongens vallen. Ja ok, onze zus en die vriendin masseerden ons ook wel, maar das anders. Wij kennen ze

 

16. Geven degene die je hebt gemasseerd ook wat terug bijv. geld of ook een massage terug?

twin en ik doen gratis bij elkaar. Die fysio jongens doen in principe ook voor niks, omdat ze dan kunnen oefenen en wij doen ook wel dat we als proefkonijn ons laten masseren op hun opleiding. Dan mogen anderen uit hun klas ons ook masseren, dus ook meisjes.

Papa betaalt wel hun massageolie en verder weet ik niet. Ze blijven ook wel vaak eten dan en drinken, dus ja, ze kosten al genoeg dan haha

 

bij erotische massage betalen we elkaar in natura :yum:

 

17. Word je vaak gemasseerd?

sportmassage 3 x in de week zo ongeveer en erotisch net wat het aanbod en vraag is. we zijn daarin nogal flexibel, net zoals we ook best lenig zijn door al die massages  :wink:

 

18. Waar word je gemasseerd, en doe je op die plekken ook je kleding uit?

voor sportmassage moet je wel bloot om overal goed te kunnen masseren en thuis doen we gewoon bloot, maar die fysio jongens doen wel eens een handdoekje hier en daar en sportmasseur sws ook.  Natuurlijk doen we soms tegen afkoeling wel eens iets over ons heen leggen, maar is vaak ook niet nodig

 

bij erotisch is het zonde als je niet kan zien wat je in je handen hebt, dus dan is bloot ook wel nice

 

19. In wat voor ruimte word je gemasseerd?

meestal onze slaapkamer of als we bij sportmasseur zijn in zijn praktijk

 

bij erotisch vaak in bed, maar kan ook in de badkamer ofzo

 

20. Lig of zit je onder een massage?

meestal liggen we op ons rug en buik of als ik m'n twin doe dan sta ik natuurlijk wel naast die massagetafel

 

bij erotisch kan van alles zijn, zitten, liggen, staan, weet ik veel wat we nog allemaal doen, komt niet zo nauw

 

21. Word je altijd door één iemand gemasseerd of door meerdere?

meestal door eentje tegelijk, soms als twin 'les’ krijgt van één van die fysio jongens door 2

 

bij erotische kan door eentje, maar ook door meer, ligt er aan met hoeveel we zijn

 

22. Wat vinden je ouders, familieleden, verzorgers en vrienden ervan?

ik heb het gevoel dat er dubbele vragen staan, maar papa en mama vinden het ok dat we sportmassage doen bij elkaar en van erotische weten ze niet precies wat we dan doen, maar ze weten wel dat we seks met andere jongens hebben

zie verder vraag 9

 

23. Geef je degene die je heeft gemasseerd ook wat terug bijv. Geld of ook een massage?

zelfde als vraag 16

 

24. Word je gemasseerd met massageolie?

zelfde als vraag 10

 

25. Vragen jullie altijd zelf om een massage?

ja, voor sportmassages wel, maar eigenlijk hebben we vaste dagen/tijden of we spreken dat af met die fysio jongens

 

bij erotische weten we bijna nooit van tevoren dat we het gaan doen

 

26. Stel je altijd zelf voor om iemand te masseren?

kan allebei of wij of die andere

 

27. Worden jullie dan ook wel eens afgewezen? Waarom? (Vraag 25 en 26)

nee, nog niet meegemaakt. Als we vragen is het  meestal goed of het moet zijn dat ze geen tijd hebben en dan spreken we een andere tijd af

 

28. Houden jullie van massages, en op welke plekken?

ja, want het is goed voor onze spieren na een zware training. Voor dansen doen we soms extra massages, vooral om leniger te worden. Hele lichaam kan, maar meeste is toch benen, liezen en billen vanwege wielrennen/mountainbiken. Maar ook wel bovenlichaam natuurlijk.

 

29. Hebben jullie nog tips? (Massage tips of tips om aan iemand te vragen om gemasseerd te worden, of diegene te masseren)

idk, ontspan en geniet ervan. Luister naar de fysio en laat hem zijn werk doen. De massageolie die wij gebruiken is goed voor je spieren en maakt ze warm en is ook goed voor je huid

 

Bij erotische moet je altijd afspreken wat je wel en wat je niet doet. Het moet voor iedereen leuk zijn

 

30. Hoe ziet degene die je masseert eruit? Gespiert, dun, bruin kleurtje, veel moedervlekken? Erger je eraan als diegene er wat minder knap uit ziet? Zou je bijv. Ook graag een vrij stevig iemand masseren?

nou, m'n twin ziet er net zo uit als ik :joy: , dus daar ben ik wel tevreden over en die fysio jongens zijn 19 jaar en ook sportief en wel leuk, dus geen probleem daar. Broers en zus zijn ook wel nice en papa kennen we ook al ons hele leven, dus wij vinden het wel goed allemaal.

 

Bij erotische kiezen we zelf uit met wie we het willen doen, dus daar hebben we ook nog nooit moeite mee gehad. We doen niet voor geld ofzo, alleen met leuke jongens. Wij masseren geen meisjes, das niet ons ding.

 

Hopelijk geven jullie antwoord, ik ben erg benieuwd!!!💆‍♂️

wij geven overal antwoord op, dus ik hoop dat je er iets aan hebt. We wisten niet precies welke soort massages je bedoelde, dus hebben per vraag maar allebei apart beetje beantwoord.

 

Als jullie reacties achterlaten zal ik hem zelf ook invullen😉

ok, leuk als je wilt doen

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

 

Bedankt voor je andwoorden!!!! Ik dacht dat er niemand meer zou reageren. En over de dubbele vragen dat is meer een 'ik word gemasseert' of een 'ik masseer iemand' vraag

Nou moet ik hem zelf maar invullen he😉

Hallo

Ik heb hier een vragenlijst omdat ik fan ben van massages, en benieuwt naar jullie andwoorden ben

1. Jongen of meisje? Jongen

2. Leeftijd? 15

3. Geef je wel eens een massage? Ja

4. Krijg je wel eens een massage? Soms

5. Aan wie geef je een massage? Aan mn broertjes en soms aan een vriend

6. Door wie word je gemasseert? Door mn broertje vriend of chiroprachter

7. Welke delen masseer je, en doe je dat als er nog kleren overheen zitten of gewoon zonder? Meestal nek en rug. Ik vraag altijd of ze hun shirt uit willen doen.

8. Welke delen masseer je het liefste? Masseer je liever een vet deel (bijv. Bovenbeen) if een iets dunner gedeelte (bijv. Arm) een vrij vet deel zoals een bovenbeen vind ik zelf ook heerlijk masseren, maar ook een rug. Een pols een handen vind ik wat minder fijn.

9. Wat vinden je ouders, familieleden of verzorgers ervan dat je masseert? Ik laat ze het niet expres weten maar al ze erachter komen vinden ze het denk ik prima

10. Gebruiken jullie massageolie? Nee helaas

11. Hoe masseren jullie iemand bijv. rug, zit of ligt die persoon dan? Verschillend, voor echt nek en bovenrug hem ik een handige stoel, de rest liggend

12. Kijken jullie massagevideo's om beter te worden? Jazeker vrij veel

13. Waar geven jullie de massages? (Ruimte bijv. Slaapkamer) slaapkamer en zolder

14 doen jullie vaak iemand masseren, hoe vaak? Mn broertje(s) een keer in de twee weken, een vriend een keer per twee maanden ofzo

15 masseren jullie altijd een iemand of ook meerdere? Vaak een broertje van de 4

16. Geven degene die je hebt gemasseert ook wat terug bijv. geld of ook een massage terug? Dat hoeft van mij niet bij mn broertjes want meestal vraag ik of ik hun mag masseren

17. Word je vaak gemasseert? Niet geel vaak

18. Waar word je gemasseert, en doe je op die plekken ook je kleding uit? Bij de chiro alles behalve onderbroek en bij vriend of broertje het betreffende deel

19 in wat voor ruimte word je gemasseert? Slaapkamer prakttijk

20. Lig of zit je onder een massage? Lig meestal

21. Word je altijd door een iemand gemasseert of door meerdere? Vaker door broertje

22. Wat vinden je ouders, familieleden, verzorgers en vrienden ervan? Chiro heel normaal. Vrienden of broertje weet ik niet goed

23.Geef je degene die je heeft gemasseert ook wat terug bijv. Geld of ook een massage? Chiro geld, broertje of vriend massage

24. Word je gemaseert met massageolie? Nee

25 Vragen jullie altijd zelf om een massage? Ik wel

26 stel je altijd zelf voor om iemand te masseren? Ook ik

27. Worden jullie dan ook wel eens afgewezen? Waarom? (Vraag 25 en 26) wel door mn broertjes, dan hebben ze geen zin

28 Houden jullie van massages, en op welke plekken? Ja vooral rug en nek

29. Hebben jullie nog tips? (Massage tips of tips om aan iemand te vragen om gemasseert te worden, of diegene te masseren) zorg dat degene lekker ligt

30. Hoe ziet degene die je masseert eruit? Gespiert, dun, bruin kleurtje, veel moedervlekken? Erger je eraan als diegene er wat minder knap uit ziet? Zou je bijv. Ook graag een vrij stevig iemand masseren? Mn broertje die ik meestal masseer heeft eigelijk een prachtig bruin mooi lichaan, hij traint niet maar ook over zn spieren hoor je mij niet klagen, een ander vrij stevig iemand zou ik ook masseren als die dat ook bij mij doet.

Hopelijk geven jullie andwoord, ik ben erg benieuwd!!!💆‍♂️

 

Reageer